هافبک پیشین تیم فوتبال بوخوم برای درگیری‌اش با وحید هاشمیان بهانه‌ای آورده است که باور آن کم دشوار است.

ادعای جنجالی هافبک پیشین بوخوم در مورد درگیری‌اش با هاشمیان

به گزارش قدس آنلاین، در سالروز درگیری مدافع نیجریه‌یایی سابق بوخوم با وحید هاشمیان از این موضوع به عنوان یکی از اتفاقات عجیب در بوندسلیگا یاد کرد.

در چنین روزی یک اتفاق عجیب در لیگ فوتبال آلمان رخ داد، جایی که در سال 2004 و در بازی بوخوم برابر هانزاروستوک، ساندی اولیسه و وحید هاشمیان بعد از سوت پایان مسابقه به جر و بحث با یکدیگر پرداختند که این جر و بحث و درگیری لفظی به داخل رختکن کشیده شد و در آنجا مدافع خشن بوخوم به بینی وحید هاشمیان ضربه زد و بینی او شکست.

باشگاه بوخوم بلافاصله ساندی اولیسه را اخراج کرد تا به حمایت از مهاجم ایرانی بپردازد. این بازیکن نیجریه‌ایی اکنون در تازه‌ترین ادعایش درباره آن اتفاق عنوان کرده است که وحید هاشمیان به او توهین نژاد پرستانه کرده است و همین باعث شده او چنین واکنشی از خود نشان دهد!

او همچنین عنوان کرده که برای خودش نیز عجیب است که چنین اتفاقی بین دو هم‌تیمی رخ داده است.

ادعای تازه این بازیکن نیجریه‌ای در حالی مطرح شده که در طی این سال‌ها چنین موضوعی مطرح نبوده و به نظر می‌رسد اکنون اولیسه با طرح این ادعاها به دنبال جلب توجه مجدد است.

وحید هاشمیان یکی از با اخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی شاغل در آلمان بوده است و همواره در مستطیل سبز چه در ایران و چه در خارج از ایران رفتارهای بدون حاشیه‌ای داشته و در طی این سال‌ها نیز همه از او به عنوان فردی مودب و خوش اخلاق یاد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.