سرمربی لیورپول بعد از باخت تیمش به انتقاد از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

یورگن کلوپ به شدت از بازیکنان لیورپول انتقاد کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول در ادامه‌ بدبیاری‌های خود در سال ۲۰۱۷، برابر لسترسیتی با نتیجه‌ سه بر یک مغلوب شد.

یورگن کلوپ هیچ بهانه‌ای برای نمایش ضعیف شاگردانش برابر تیم بدون سرمربی لستر ندارد. او در نشست خبری گفت‌: اگر ما بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و حتی شکست بخوریم، ناراحت نمی شویم و آن شکست را می‌پذیریم چون این فوتبال است و چنین اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد اما در این بازی به هیچ وجه نمایش واقعی خودمان را ارائه ندادیم. بازیکنانم طوری در زمین بازی می‌کردند که انگار از قدرت لسترسیتی آگاه نیستند. متاسفانه هیچ شباهتی با تیمی که انتظار داشتم نبودیم. بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم که با این‌طور بازی کردن نمی‌توانیم به جایی برسیم. حتی متوسط هم نبودیم بلکه باید این را بگویم که تمام تیم ضعیف‌تر از حد متوسط بازی کرد.

سرمربی لیورپول در ادامه ‌اضافه کرد: در حال‌ حاضر تنها راهی که مد نظر ماست این است که به کار کردن ادامه‌ بدهیم تا بتوانیم در بازی بعدی بهتر عمل کنیم. تحمل این باخت خیلی سخت است ولی چاره‌ای نداریم. شما همیشه می‌توانید برای باخت‌ها بهانه‌ای بیاورید ولی برای این بازی ضعیف هیچ بهانه‌ای ندارم.

لیورپول در بازی بعدی خود باید در خانه پذیرای آرسنال باشد که آن دیدار نیز از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود زیرا هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا بتوانند سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را به دست بیاورند. یورگن کلوپ درباره این بازی گفت‌: یک هفته‌ زمان داریم تا خودمان را آماده این مسابقه کنیم. خوشحالم که فردا نباید بازی کنیم. به اندازه کافی وقت داریم که بازی‌مان را مورد تحلیل و بررسی بیشتر قرار بدهیم. در بازی هفته‌ بعد باید کاملا متفاوت با بازی امشب باشیم تا بتوانیم نتیجه‌ مثبتی برابر آرسنال کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.