زاهدان- حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری صبح سه شنبه با حضور در استان سیستان و بلوچستان باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان را افتتاح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در آئین افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه احداث باند دوم فرودگاه بین‌المللی زاهدان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان کوتاهی به طول ۴ هزار و ۲۶۵ مترمربع و عرض ۶۰ مترمربع احداث شده است.

حسن اعرابی‌مقدم تاکید کرد: افزایش ایمنی پروازها، امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر، کاهش تاخیر پروازها و ارائه خدمات به پروازهای عبوری از مهمترین مزایای بهره‌برداری از باند دوم فرودگاه بین‌المللی زاهدان است.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه از شهریورماه ۹۳ همزمان با هفته دولت با مشارکت استانداری سیستان و بلوچستان و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پیش از این با توجه به برخورداری فرودگاه بین‌المللی زاهدان از یک باند، تنها یک هواپیما امکان حرکت در باند را داشت، ولی خوشبختانه در پی افتتاح باند دوم و افزایش ظرفیت ترافیک، ضریب اطمینان باند نیز ارتقا پیدا کرده و تعداد پروازها از این فرودگاه افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.