خرم آباد- مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت :کارگران ساختمانی تا ۳۰ اسفند امسال مهلت دارند به سامانه خدمات رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

۳۰ اسفند آخرین مهلت ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی وزارت تعاون است

به گزارش قدس آنلاین، علی آشتاب با اعلام این خبر گفت: کارگران ساختمانی تا ۳۰ اسفند ماه امسال مهلت دارند به سامانه خدمات رفاهی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی در ادامه افزود :فرآیند احراز هویت کارگران ساختمانی نیز اینگونه است که پس از ثبت‌نام کارگران در سامانه، افراد شناسایی می‌شوند و در مرحله بعد افرادی که صلاحیت آنها تائیدشده به انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی معرفی خواهند شد. همچنین انجمن‌های صنفی کارگران بازرسی‌های لازم را برای بررسی مجدد صلاحیت افراد به عمل می‌آورند و در نهایت نتیجه این پالایش اعلام می‌شود.

وی با اشاره به شرایط احراز هویت کارگران ساختمانی اظهار داشت : درصورتی که طبق مستندات مربوطه احراز اشتغال آنها تأیید نهایی شود تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته و یا در صورتی که قبلا از این بیمه استفاده می‌کردند بیمه آنها تداوم پیدا می‌کند.

آشتاب تصریح کرد: تمامی کارگران ساختمانی در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانند رأسا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات حمایتی و بیمه‌ای به کارگران ساختمانی از این پس به کسانی تعلق خواهد گرفت که در این سامانه ثبت نام کرده باشند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان خاطرنشان کرد: کارگران ساختمانی باید با در دست داشتن مدارک تا پایان اسفند در سامانه خدمات رفاهی به نشانی www.samanehrefah.ir ثبت نام کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.