اهواز _ نائب رئیس فدراسیون والبیال گفت: می توانیم از تمامی معلمان ورزش استان سربازانی برای خدمت به ورزش بسازیم مخصوصا در رشته والیبال که ورزشی است معمولا در ۱۰۰درصد آموزشگاه های ما به آن می پردازند.

می توانیم از تمامی معلمان ورزش استان سربازانی برای خدمت به ورزش بسازیم

 احمد ضیایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه نیمه از جامعه ما را بانوان به خود اختصاص می دهند اظهار کرد: طبیعی است که منهای بعضی از محدویت های شرعی و دینی که ما به آن پایبند هستیم در بقیه عرصه ها محدودیتی برای حضور بانوان در کنار آقایان وجود ندارد و همه به آن اذهان و اشراف دارند.

وی گفت: در بحث والبیال در اکثر استان های کشور طبق آمار و بررسی فدراسیون نیز میزان علاقه مندی و حضور بانوان در عرصه این رشته به مراتب بالاتر از آقایان است. امیدوارم در استان پهناوری خوزستان نیز همین روند ادامه پیدا کند.

نائب رئیس فدراسیون والبیال در خصوص جایگاه  استان خوزستان  در رشته والبیال از دیدگاه فدراسیون چگونه است عنوان کرد: فعلا والبیال استان خوزستان به جهت اینکه هیچ نمودی در عرصه های تیم داری در استان  از آن نمی بینیم، خیلی خوب نیست. امیدوارم هستیم ان شاء الله با زحمات تمامی دست اندکاران این عرصه و شما رسانه های استانی نیز خوزستان با توجه به پتاسیل خیلی خوبی که دارد در بخش بانوان یا آقایان به جایگاهی که در شان آن است دست یابد.

ضیایی ادامه داد: فدراسیون والبیال اعلام کردیم که هر کمکی که بتوانیم در خدمت هیات والبیال استان هستیم. رئیس فدراسیون در دو سال گذشته نیز عملا اثبات کرده است که یک ریالی از اعتبارات دولتی را در فدراسیون مصرف نمی کنم و آن را در بین هیات های والیبال استان ها تقسیم می کنیم.

 وی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی که هیات ها انجام می دهند شاهد بهبود وضعیت رشته والیبال باشیم.

نائب رئیس فدراسیون والبیال در خصوص توجه به آموزش و پرورش تصریح کرد: روال این است که هیات ها تفاهم نامه هایی با آموزش و پرورش اجرا می کنند.

ضیایی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک پتانسیل بالقوه ای است که اگر ما هوشمند باشیم اظهار کرد: می توانیم از تمامی معلمان ورزش استان سربازانی برای خدمت به ورزش بسازیم مخصوصا در رشته والیبال که ورزشی است معمولا در ۱۰۰درصد آموزشگاه های ما به آن می پردازند. در قابل تفاهم نامه هایی که قانونی هم هستند وقتی استان خوزستان ربطی ندارد و می تواند از این پتانسیلی که هزینه ای هم برای ما در بر نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.