اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: باید استعدادهای موجود در خوزستان را مورد حمایت قرار داده و شرایط رشد را برای آنها فراهم کنیم.

استعدادهای والیبال خوزستان به حمایت نیاز دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، افشین حیدری پیش از ظهر سه شنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات والیبال استان خوزستان با اشاره به ظرفیت بازنشستگان برای ارتقاء جایگاه این هیات، اظهار کرد: امیدواریم برنامه های اجرایی خود را هرچه زودتر اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اخلاق اولویت ورزش در کل کشور محسوب می شود، افزود: باید استعدادهای موجود در خوزستان حمایت و شرایط رشد آن ها فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بااشاره به اینکه ما در کنار هیات های ورزشی هستیم ولی نه به عنوان تأمین کننده های هزینه هیات، گفت: بنابراین خود هیات ها باید برای تأمین هزینه های خود برنامه داشته باشند.

حیدری خطاب به رئیس هیات والیبال خوزستان اظهار کرد: برنامه ریزی در اداره کل ورزش و جوانان اینطور بوده که همه هیآت مذهبی موظف به ارائه برنامه چهارساله خود به ویژه در موضوعات آموزش، استعدادیابی، استفاده از ظرفیت های اقتصادی و صنایع برای حمایت از تیم های استان و فعال کردن لیگ های استانی هستند.
وی بابیان اینکه  امروز جامعه ورزش استان خوزستان نیازمند اقدامات جدی است، ادامه داد: در این سمت نیاز به یک اسم برای پرکردن صندلی نداریم بلکه از شما برنامه و عملیات اجرایی می خواهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین  از زحمات پارسا فخر رئیس سابق هیات والیبال استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: ورزش بازنشستگی ندارد و در آینده نیز از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.