۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: 508353

بردسکن- معاون فرماندار بردسکن گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (ص) مراسم استقبال از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بعد از سالها انتظار در بردسکن و شب وداع با شهدا در مزار سید هاشم انابد برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین  ظهر امروز جلسۀ برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر انابد با حضور مسئولین استانی، معاونت فرمانداری بردسکن، فرمانده سپاه شهرستان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم قاسم‌پور، معاون فرماندار بردسکن ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (ص) اظهار داشت: زیارتگاه شهدای گمنام از سالها قبل درخواست مردم شهیدپرور شهر انابد بوده است که خوشبختانه با همکاری و پی گیری سپاه شهرستان و مسئولین مربوطه این مهم برآورده شد.

قاسم‌پور گفت: وظایف مسئولین اجرایی در شش کمیته تعریف و تبیین شده و هماهنگی های لازم هم انجام شده است و از ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه انتظار داریم که تمامی محورها از جمله مراسم استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به نحو احس پوشش داده و مستند شود.

وی بیان کرد: مراسم استقبال از شهدا عصر روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (ص) ساعت ۱۶ در مزار شهدای  بردسکن با حضور گستردۀ اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و ضروری است که مسئولین مربوطه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

معاون فرماندار بردسکن ابراز کرد: شب وداع با شهدا در مزار سید هاشم انابد با همکاری بخشداری ،  شهرداری  و شورای اسلامی انابد  برگزار می‌شود و همۀ دستگاهها موظف هستند جهت بهتر برگزار شدن تمامی مراحل مراسم ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به دعوت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا امروز بتوانیم در سایۀ امنیت حاصل شده و با پیروی از ولایت فقیه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و باید بکوشیم تا فردای قیامت شرمندۀ شهدایمان نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.