اهواز_ رئیس سابق هیات والبیال خوزستان گفت: از همان بدو ورود تلاش ما بر روی موضوع بازسازی والیبال پایه در خوزستان بوده و بیشترین سرمایه گذاری نیز در همین حوزه انجام شد.

بیشترین سرمایه گذاری ما روی بازسازی والیبال پایه بوده است

ابراهیم پارسافر در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات والیبال استان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین به تمرکز برنامه ها بر سرمایه گذاری اشاره و اظهار کرد: در این حوزه ضعف وجود دارد و نیازمند توجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه بیشترین تمرکز ما روی والیبال پایه بود، ادامه داد: برنامه هایی که طی چهار سال گذشته انجام شده، در آینده نه چندان دور در وضعیت والیبال استان بروز و ظهور بیشتری خواهد داشت.

رئیس سابق هیأت والیبال خوزستان به تشریح وضعیت فعلی والیبال استان پرداخت و گفت: با اینکه موفق نشدیم در سطح لیگ حرکت چندانی داشته باشیم، اما برای تقویت ورزشکاران جدید سرمایه گذاری هایی صورت دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد که آموزش ها و سرمایه گذاری ها بر استعدادهای والیبال در چهار سال گذشته بتواند والیبال استان را به سطح ملی برساند.
پارسافر در ادامه با بیان اینکه در بخش داوری نیز۴۸ داور آقا و  ۲۳ داور زن درحال فعالیت هستند، اضافه کرد: دو تیم نفت آبادان و نفت اهواز در زیر گروه کشوری حضور دارند و اکنون به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند و امیدواریم به لیگ دسته یک راه پیدا می کند.
رئیس سابق هیات والبیال خوزستان گفت: ما به دنبال این هستیم ورزشکاران بومی استان رشد پیدا کنند که در آینده اگر تیمی در لیگ برتر داشته باشیم حداکثر بازیکنان آن نیز از خوزستان باشند.
پارسافر در خصوص جایگاه والیبال استان خوزستان در سطح کشور گفت: سال گذشته در بین هیات های استان ها نیز چهاردهم بوده ایم و تا اکنون رده بندی جدید اعلام نشده است هیات به دنبال این است که امسال نیز ارتقا پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.