اهواز _ استانداری خوزستان طی اطلاعیه ای ضمن هشدار نسبت به وقوع پدیده گردوخاک در آخر این هفته از مدیران بحران شهرستان ها خواسته است برای مقابله با این پدیده آماده باشند.

پنج شنبه گردوخاک در خوزستان قیام می کند

به گزارش قدس آنلاین، استانداری خوزستان طی اطلاعیه ای به فرمانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان ها اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش باد نسبتا شدید در مناطق مرکزی و غربی استان در پنجشنبه این هفته و احتمال برخواستن گردو خاک محلی و کاهش دید افقی اقدامات لازم را به عمل آورند.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است که این پدیده در مناطق مرکزی و غربی استان به ویژه در اهواز، ماهشهر، هندیجان، بستان و سوسنگرد از صبح پنج شنبه آغاز می شود و تا بعد از ظهر همان روز ادامه خواهد یافت.

همچنین بر اساس این اطلاعیه از مدیران بحران این شهرستان ها خواسته شده تا نسبت به اتخاز تمهیدات لازم و اعلام آماده باش دستگاه های مرتبط و مورد نیاز و همچنین مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ها اقدامات لازم را انجام دهند.

استانداری خوزستان طی این اطلاعیه به مدیران بحران دستور داده تا از خطوط و پست های انتقال برق بازدید کنند و شبکه های تأسیسات و آبرسانی را مورد بررسی قرار دهند و به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان و سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران، صیادان و افراد ساکن در مناطق اعلام شده نکات ایمنی لازم ر اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.