اهواز_ رئیس هیات والبیال خوزستان گفت: ارتباط با آموزش و پرورش در ورزش خیلی مهم است و اگر این ارتباط وجود نداشته باشد، قطعا دیگر هیچ ورزشی هم نداریم.

ارتباط با آموزش و پرورش  در ورزش خیلی مهم است 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سعید شاهرخی ظهر سه شنبه در مجمع انتخاب هیات والیبال خوزستان با بیان اینکه در نظر داریم مناطق والیبال خیز را احیاء کنیم، اظهار کرد: تلاش می کنیم در راستای جذب حامیان مالی اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دعوت از بازنشستگان و به کارگیری مربیان مجرب از دیگر اقدامات هیات والیبال در آینده خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه تاکنون موفق به معرفی حتی یک نفر به اردوی تیم ملی نشده ایم، به دنبال شناسایی استعدادها در رده های سنی و پایه هستیم.

رئیس جدید هیات والیبال خوزستان گفت:  برگزاری لیگ های استانی به صورت منظم، برگزاری کلاس های دوره ای برای مربیان این رشته، به روز رسانی برنامه ها و اطلاعات مرببیان از دیگر برنامه های آینده این هیات است.
رئیس جدید هیات والبیال خوزستان به اهمیت ایجاد ارتباط با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اگر این ارتباط وجود نداشته باشد قطعا دیگر هیچ ورزشی هم نداریم.

شاهرخی ادامه داد: باید کانون بازنشستگان را فعال کنیم و ضمن حمایت از این قشر والیبال خوزستان بتوانیم از تجربیات آن ها نیز استفاده کنیم.

وی افزود: در سطح استان فقط دو داور ملی بانوان در رشته والیبال داریم که باید برای افزایش تعداد آنها تلاش بسیاری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.