نیمار در میان پنج لیگ برتر اروپایی بیشترین خطا را به خود دیده است.

روی کدام بازیکن در اروپا بیشترین خطا انجام شده است؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، نیمار در دیدار بارسلونا برابر اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون روز سختی را داشت. هشت خطا روی مهاجم برزیلی انجام شد.

این آمار در بازی‌های دیگر نیز وجود داشته است. روی این بازیکن بارسلونا در میان پنج لیگ بزرگ اروپایی، بیشترین خطا انجام شده است. روی او در ۲۰ بازی ۹۰ خطا انجام شده است یعنی میانگین ۴.۵ خطا در هر بازی. پس از او داریو لزکانو (اینگولشتات) با ۸۲ خطا در ۲۱ بازی (میانگین ۳.۹ در هر بازی) قرار دارد. همچنین آندرا بلوتی (تورینو) در ۲۳ بازی ۸۱ بار متوقف شده است (میانگین ۳.۵ خطا در هر بازی). پاپو گومز (آتلانتا) در ۲۶ بازی ۷۶ خطا را به خود دیده است. پنجمین بازیکنی که چنین شرایطی را داشته، ایلیا نتوروفسکی است که ۷۵ بار در ۲۶ بازی متوقف شده است.

به نقل از ایسنا، پس از نیمار، ادن هازارد، مهاجمی است که با بیشترین خطا مواجه شده است. هافبک چلسی با ۷۲ خطا در ۲۵ بازی در رتبه هفتم قرار دارد. پتروس دومین بازیکنی است که در لالیگا با بیشترین خطا روبرو شده است. روی او در ۲۱ بازی ۷۱ بار خطا شده است. ویتولو با میانگین ۲.۸۶ خطا در هر بازی در رتبه سوم قرار دارد و پس از او پارخو دیده می‌شود. این دو بازیکن در مجموع لیگ‌های اروپایی در جایگاه سیزدهم و چهاردهم قرار دارند. پس از دو بازیکن حاضر در لالیگا دیگو کاستا، مهاجم چلسی در رتبه پانزدهم جای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.