گروه مبارز فلسطینی موسوم به «کتائب شهداء‌الاقصی- جیش الکرامه» در نامه‌ای با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ و مستمر ایران از مقاومت و حقوق مشروع ملت فلسطین و تشکر از برگزاری کنفرانس اخیر انتفاضه در تهران، بر ادامه گزینه مقاومت تاکید کرد.

تقدیر «جیش الکرامه» فلسطین از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران + تصویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، این گروه فلسطینی در نامه‌ای که برای دکتر  علی  لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ارسال کرده است، ضمن تقدیر و قدردانی از حمایت‌های خالصانه و بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری،‌برگزاری کنفرانس اخیر حمایت از انتفاضه در تهران را دلیل دیگری بر حمایت مستمر کشورمان از مسئله فلسطین و تلاش تهران برای جلوگیری از منزوی شدن و به حاشیه رفتن آن دانست.

این گروه با تقدیر از برگزار کنندگان کنفرانس حمایت از انتفاضه در تهران، آن را بیانگر روحیه وفاداری به مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین به عنوان محور مرکزی نبرد جهانی میان حق و باطل دانسته است.

کتائب شهداء الاقصی جیش الکرامه که به نمایندگی از خود، «اشرف شحده ابوعیده»(ابواحمد) را اعزام کرده بود، تمام جزئیات کنفرانس بزرگ تهران را دنبال کرده ، این کنفرانس سبب بازیابی اعتماد و همبستگی و افزایش روحیه تمام محورهای نبرد با دشمن صهیونیستی شده است.

مهمترین محورهای این نامه به این شرح است :

- در ارتباط با مسائل محوری مطرح شده در کنفرانس تهران در راستای حمایت از مقاومت فلسطین، ما نیز بر حمایت خود از آن تاکید کرده و  پایبندی کامل خود به آن را مورد تاکید قرار می‌دهیم.

- ضرورت حفظ مسئله فلسطین به عنوان اولویت نخست

-ضرورت پایان شکاف و دودستگی فلسطینی فلسطینی و یکپارچه شدن صفوف برای بازداشتن ماشین جنگی صهیونیستی

- مقاومت تنها گزینه ما برای بازپس‌گیری تمام حقوق ملت فلسطین  است.

- از مواضع جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین حامی و پشتیبان مسئله محوری فلسطین حمایت می‌کنیم.

-بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به حمایت مستمر از مسئله فلسطین و مقاومت شجاعانه برای تکمیل طرح اسلامی آزادیبخشی سرزمین مبارک فلسطین تاکید می‌کنیم.

- تاکید و پایبندی به میراث و وظیفه اسلامی که حضرت امام خمینی(قدس الله سره) برایمان به جا گذاشت یعنی روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که ما نیز برای تجدید وفاداری به مسجد مبارک الاقصی به آن افتخار می‌کنیم.

- همچنین به تلاش‌های برادرانمان در جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از مسئله فلسطین افتخار می‌کنیم و آن را ارج می‌نهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.