سیاهکل- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ نرم می‌خواهد ما را به جناح و گروهی وصل کند اما ما سربازان نظام هستیم و باید کاری کنیم که شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.

باید کاری کنیم که شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار پاسدار علی فضلی عصر امروز در یادواره شهدای دانشجوی سیاهکل و گرامیداشت شهدای مدافع حرم گیلان در دانشکده سماء سیاهکل ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه(س) با اشاره به تهدیدات دشمنان مبنی بر وجود گزینه‌های روی میز گفت: تمامی حرکات دشمنان را در سراسر دنیا رصد می‌کنیم و همانجایی که نقطه قوت دشمن است نقطه ضعف دشمن نیز می‌تواند باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه دانشجویان، افسراان جنگ نرم و اساتید، فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: باید روشنگری کنیم و با تاریخ گذشته آشنا شویم؛ باید نقشه توطئه دشمن را رصد کنیم و تهدید آینده دشمن را بشناسانیم.

وی افزود:لازمه کار این است که انقلابیون و آنهایی که مجاهدت در راه خدا کرده‌اند و در مسیر ولایت باقی ماندند را عزیز بداریم .

سردار فضلی  با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری بر حفظ هویت انقلابی تأکید دارند، اظهار کرد: برای حفظ هویت انقلاب باید از انقلابیونی که در مسیر ولایت ماندند تجلیل و تکریم شود و فرهنگ انقلابی به نسل جوان انتقال یابد تا جوانان ما به هویت و ماهیت انقلابی خود به طور عمیق پی ببرند.

وی افزود: اگر بخواهیم تفاوت انقلاب اسلامی را نسبت به قبل از آن بررسی کنیم ولایت و امامت بین امت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و دومین دستاورد انقلاب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر در مجلس قانونی وضع شود باید شورای نگهبان آن را با اسلام تطبیق دهد و سومین دستاورد انقلاب دشمن‌ستیزی مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی تاب و تحمل زور و جور و جفا را ندارند، تصریح کرد: پس از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی این امر ملموس بوده و در طول انقلاب از ولایت اطاعت کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیاهکل، گفت: شهدای این شهرستان سرمایه بزرگی برای سیاهکل هستند و وجود این شهدا نشان می‌دهد مردم شریف ما در مواجهه با دشمنان هوشمندانه عمل کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.