آستانه اشرفیه - معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین درباره اظهارات ترامپ گفت: ترامپ فقط واق‌واق می‌کند و جرأت گاز گرفتن ندارد و در این‌گونه موارد نباید از دشمن ترسید بلکه باید به سمت وی رفت و با موضع گیری ها به جا او را ساکت کرد.

ترامپ تنها پارس می‌کند و جرأت گاز گرفتن را ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهران طهماسبی عصر امروز در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶ شهید والامقام و نخستین گرامیداشت دو شهید گمنام و مدافع حرم این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: گیلانی‌ها دارای هوش سرشاری هستند و دانشمند زیاد دارند.

وی با اشاره به دلاورمردهای مردم گیلان در دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان خوش‌سیرت و املاکی در دوران دفاع مقدس به‌گونه‌ای ۴ گردان را به مقصد موردنظر بردند که کسی متوجه نشد و این کاری است که از هرکسی برنمی‌آید ولی گیلانی‌های ولایتمدار از این‌ دست کارها را با تکیه‌ بر ایمان و ذکاوتشان انجام می‌دهند.

وی به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه ایران با همدستی آمریکا اشاره کرد و گفت: هدف آنها حمله به ایران است و نماینده آمریکا در سازمان ملل به آنها گفت که حمله به ایران به سادگی نیست و ما موضع بسیجیان آنها را می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه هر زمان مذاکره کردیم سرمان کلاه رفت بیان داشت: پس از صدور قطعنامه ۵۹۸ مگر قرار نشد به ما خسارت دهند کی و کجا این کار را کردند هرچند آن‌ها می‌دانند که شیعه علی(ع) از حداقل داشته‌ها حداکثر بهره را می‌برد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا کار و مدیریت جهادی و انقلابی از ما می‌خواهند خاطر نشان کرد: همان‌طور که انصارالله یمن ما را الگوی خود قرار داده‌اند باید در سایر زمینه‌ها نیز به گونه‌ای کار کنیم که الگوی تمامی مستضعفان جهان شویم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.