۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 508548

حاشیه های دنیای سیاست، خبرهای ویژه و بسته خبری "قدس" را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ بیماری پسر ترامپ

قدس آنلاین:

پتوهای عقیم کننده

خبرآنلاین/ جواد محمدی فشارکی-رئیس بازرسی اصناف اصفهان- با بیان این خبر که پتوهایی را از بازار گرد آوری کرده ایم که الیاف عقیم کننده دارد، گفت: این کار با انگیزه مبارزه با بیوتروریسم انجام می شود.

بیماری پسر ترامپ

جام نیـوز/ پسر۱۰ساله ترامپ از زمان پیروزی پدرش درانتخابات به علت مبتلا بودن به اوتیسم از نگاه مردم مخفی مانده است.

عضو مرکزی منافقین و دزدی کنسرو

فارس/ عضو جداشده از گروهک تروریستی منافقین در صفحه شبکه اجتماعی اش می نویسد: فردی که درپی دزدی سس گوجه و کنسرو به شش ماه زندان تعلیقی محکوم و در نشریات آلبانی با نام «محسن.س» معرفی شده، همان «محسن سیاهکلاه» با نام تشکیلاتی «صمد» است.

پیام به رییس جمهور

کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان دیروز در حضور رئیس جمهور تجمع کردند و پلاکاردهایی در دست داشتند که می گفت: شکم گرسنه دین و ایمان نمی شناسد، آقای رئیس جمهور!

پشت پرده سفر یک روزه

از نو/ یک عضو شورای شهر کرج می گوید: ۴۵۰ هزار تومان برای خرید خمیردندان و مسواک برای سفر یک‌ روزه هیأت دولت به کرج هزینه شده است.

دروغ است

ایسنا/ فائزه هاشمی در گفت و گو با روزنامه ایران درباره شایعه مهاجرتش گفت: دروغ است.

پیام تبریک پرید!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، در پی «غیرانسانی» خواندن فرمان ضدمهاجرتی ترامپ در بیانیه اصغر فرهادی در مراسم اسکار، وزارت خارجه آمریکا پیام تبریک خود را پاک کرد.

حذف صفحه "فتح"

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش اسپوتنیک، جنبش فتح فلسطین اعلام کرد: مدیریت فیسبوک، صفحه رسمی جنبش فتح را درپی انتشار عکس یاسر عرفات مسدود کرد.

محموله 450 تنی

العالم/ سلمان- شاه عربستان- در سفر 9 روزه اش به اندونزی با تجهیزات به وزن 450 تن از جمله دو مرسدس بنز و 2 آسانسور الکتریکی سفر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.