اهواز -نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در مجلس گفت: برنامه ششم آب و محیط زیست جز اولویت های مد نظر است.رییس جمهوری در آخرین سفر رسما اعلام کرده که مسئله آب و فاضلاب خوزستان را ساماندهی خواهد کرد.

آب و محیط زیست جز اولویت های برنامه ششم قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی عسگر ظاهری در جلسه شورای برنامه و توسعه استان خوزستان که با حضور نوبخت معاون رییس جمهوری بااشاره به اینکه بحث آب، فاضلاب، آب کشاورزی و ریزگردها از جمله محورهای سفر نوبخت به خوزستان است. اظهارکرد: بحث کمیت و کیفیت آب در استان خوزستان مشکلاتی را ایجاد کرده که در برخی شهرها هر دو مسئله کنار هم مشاهده می شود.

وی افزود: در برنامه ششم آب و محیط زیست جزو اولویت های مدنظر است. رئیس جمهور در آخرین سفر رسما اعلام کرده که مسئله آب و فاضلاب خوزستان را ساماندهی خواهد کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی عنوان کرد: دولت ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب خوزستان در سال آینده اختصاص داده است.  

وی گفت: در زمینه آب کشاورزی هم انشاالله با اهمیت و اهتمام دولت به استان خوزستان بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را حل  کنیم.

ظاهری تصریح کرد: رئیس جمهوری اعلام کرده بودند که فاز دومی در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نداریم و باید همه طرح یکجا اجرا شود و تصورم از فاز دوم بحث تأمین منابع آبی این طرح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.