مشهد- تأخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز شماره ۷۱۶۹هواپیمایی کیش ایر از نجف به مشهد مقدس ۱۵۰ مسافر را با سرگردانی در فرودگاه نجف مواجه کرد.

گلایه مسافران از تاخیر ۱۵ ساعته پرواز خارجی/خسارت مسافران را پرداخت کنید

قدس آنلاین-فاطمه معتمدی:یکی از مسافران این پروازبا بیان این که مردم با عشق و علاقه به سفر عتبات عالیات مشرف می‌شوند، گفت: با توجه به این مسأله ارایه خدمات پروازی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فیاضی اضافه کرد: پرواز شماره ۷۱۶۹ هواپیمایی کیش ایر قرار بود دوشنبه ۹ اسفند ماه جاری زائران را از نجف به مشهد در ساعت ۳۰/۱۳ دقیقه بعد از ظهر منتقل کند که البته در بلیت مسافران ساعت ۱۵ قید شده بود حال با فرض اینکه ساعت ۱۵ زمان پرواز است باید گفت تا ساعت چهار تا پنج بعد از ظهر هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص اینکه پرواز تأخیر دارد، داده نشد این در حالی بود که مسافران از ساعت ۱۱ در فرودگاه حاضر شده بودند.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۸ و ۱۹ هم هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص مدت تأخیر پرواز ارایه نشد، اضافه کرد: این در شرایطی بود که بیشتر مسافران این سفر معنوی افراد سالمند بودند با این حال مسؤولان دفتر کیش ایر به هیچ عنوان پاسخگو نبودند.

وی ادامه داد: دفتر شرکت یاد شده بعد از چندین بار مراجعه به مسافران ناهار آنهم از نوع فست فودی داد و دیگر تا ساعت ۳۰/۱۹ دقیقه هیچ توجهی نکرد تا اینکه باز به دنبال اعتراض مسافران با چای از مسافران پذیرایی کرد در حالی که تکریم مسافران  و معطلی چندین ساعته به دلیل تأخیر ایجاد شده از وظایف شرکت است.

وی با بیان اینکه بعد از صرف شام پرواز یاد شده با ۱۰ ساعت تأخیر به دلیل نقص فنی ساعت یک و نیم بامداد انجام شد، گفت: نکته جالب دیگر این است که پرواز رفت مشهد - نجف مسافران یاد شده نیز که در هفته گذشته انجام شد با پنج ساعت تأخیر انجام شد آن هم به دلیل اینکه بلیت بیش از ظرفیت هواپیما فروخته شده بود، لذا پرواز با تأخیر چند ساعته مواجه شد تا هواپیما با ظرفیت بیشتر جایگزین هواپیمای قبلی شود.

وی ادامه داد: مسافران پرواز هواپیمایی کیش ایر در رفت و برگشت با ۱۵ ساعت تأخیر مواجه بودند که البته در هر دو نوع تأخیر برخورد دفتر با مسافران تکریمی نبود.

وی یادآورشد: همین مسأله و نیز تکریم نداشتن مسافران سبب شد که شکایتی به امضای ۱۵۰ مسافر تنظیم که برای مدیرکل فرودگاه‌های استان ارسال شد، هر چند دفتر کیش ایربه دنبال اعتراض و گلایه مسافران وعده داد به دلیل تأخیر بیش از چهار ساعت ۳۰ درصد خسارت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه گویا تأخیر در پروازهای هواپیمایی کیش ایرمسبوق به سابقه است،گفت:اگر چنین مسأله‌ای صحت دارد سازمان هواپیمایی باید برخورد کند و شرکت‌هایی که نمی‌توانند را از پروازهای خارجی جدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.