مشهد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد ۴۵۰۰ شعبه اخذ رأی در قالب ۹ هزار صندوق ثابت و سیار برای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.

۷۵ هزار نفر مسؤولیت برگزاری انتخابات خراسان رضوی را برعهده دارند

به گزارش قدس آنلاین، حسینی، ترکیب هیأت‌های اجرایی شوراها را شامل فرماندار، مدیر ثبت احوال، رئیس آموزش و پرورش و ۸ نفر معتمد عنوان کرد که باید از سوی هیأت نظارت مجلس تایید شوند و در انتخابات ریاست جمهوری نیز اعضای حقوقی شامل فرماندار، دادستان مرکز و رئیس دادگستری و ثبت احوال و ۹ نفر معتمد هستند.

وی با بیان اینکه هیأت‌های اجرایی ۷۰ بخش و شهر و ۲۸ شهرستان در استان راه اندازی خواهند شد، افزود: در مجموع ۱۲۶۱ نفر اعضای هیأت اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان و ۱۰۵۶ نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا فعالیت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند تا ۶ فروردین شروع خواهد شد، باید به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه و داوطلبان ریاست جمهوری نیز از ۲۲ فروردین به وزارت کشور مراجعه کنند.

وی گفت: ۴۵۰۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که در قالب ۹ هزار صندوق ثابت و سیار برگزار می‌شود و ۷۵ هزار نفر نیروی انسانی در قالب بخش‌های اجرایی، نظارتی، حفاظتی و امنیتی مسؤولیت برگزاری انتخابات در خراسان رضوی را بر عهده خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.