نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس گفت: بانک‌ها موظفند سود و جریمه تسهیلات زلزله سال‌های قبل را بخشیده و اصل تسهیلات را به مدت ۳ سال امهال کنند.

 بانک‌ها موظف به بخشودگی و امهال تسهیلات زلزله شدند

به گزارش قدس آنلاین، بر اساسا مصوبه مجلس شورای اسلامی جریمه تسهیلات زلزله بخشیده یا امهال شد. شادمهر کاظم‌زاده در این باره گفت: تلاش‌های زیادی در صحن علنی مجلس برای بخشودگی جرایم وام‌های زلزله انجام شد که خوشبختانه نتایج خوبی را به دنبال داشت.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در کمیسیون تلفیق و با رای نمایندگان در صحن علنی مجلس مطابق بند «و» تبصره ۱۳ بودجه سال ۹۶ تمام بانک‌ها موظف به انجام مصوباتی برای بخشودگی و امهال شدند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه تمام بانک ها موظفند سود و جریمه تسهیلات زلزله سال های قبل را بخشیده و اصل تسهیلات را به مدت ۳ سال امهال کنند.

کاظم‌زاده گفت: مصوبه فوق بدون نیاز به طرح در کارگروه شهرستان بوده و سود آن از محل ماده ۱۲ قانون تشکیلات مدیریت بحران برای مناطق زلزله‌زده پرداخت می شود.

نماینده مردم حوزه جنوبی استان ایلام افزود: این مصوبه کمک خوبی برای مردم این استان است که در سالهای گذشته به علت زلزله خساراتی به منازل و اماکن آنها وارد شده بود و تسهیلات بهسازی و نوسازی دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.