مشهد- در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ٢٧٤ دانش آموز بی‌سرپرست و بد سرپرست روستای رادکان شهرستان قوچان برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

دانش آموزان بی‌سرپرست روستای رادکان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دبیرستان شبانه روزی مطهره در این رابطه گفت: امروز که توفیق تشرف به محضر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را کسب کردیم، بسیار خرسندیم که با این اقدام دل بسیاری از دانش آموزان سادات، بی سرپرست و کم سرپرست این مجتمع آموزشی را شاد کردیم.

قانع افزود: با وجود آنکه روستای رادکان در مجاورت شهر مقدس مشهد قرار دارد اما بسیاری از دانش آموزان این روستا به دلیل محرومیت و بضاعت مالی اندکی، نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی را تجربه می کردند و مهمان خوان متبرک حضرت رضا(ع) شدند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان که در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و پیش دانشگاهی هستند، بسیار تحت تاثیر فضای معنوی و مقدس حرم مطهر رضوی قرار گرفتند و اشک شوق ریختند.

مسئول موسسه خیریه امام صادق(ع) نیز گفت: با همکاری معاونت اماکن متبرکه و امور زائران و اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی، از ابتدای سال تحصیلی جاری امکان تشرف به حرم مطهر رضوی و پذیرایی در مهمانسرای حضرت برای دانش آموزان محروم حاشیه شهر مشهد و شهرستان های کم برخوردار استان فراهم شده است.

صادق عقیلی ادامه داد: در یک ماه اخیر تعدادی از دانش آموزان محروم استان های لرستان، سیستان و بلوچستان و تهران نیز برای ٣ روز به مشهد مقدس مشرف شدند و از برنامه های متنوعی که با حمایت آستان قدس رضوی و خیران نیک اندیش برایشان در نظر گرفته شده بود، بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: زیارت بارگاه منور رضوی تاثیرات روحی و معنوی خوبی بر روی این دانش آموزان داشته و در حال حاضر برنامه ریزی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.