ایلام ـ با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور یک هزار و ۷۰ فقره سند مالکیت( علوی ) به مردم شهرستان های چرداول و ایوان از توابع استان ایلام واگذار می شود.

بیش از ۱۰۰۰ سند علوی در ایلام واگذار می شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام، گفت: بنیاد مستضعفان هم‌اکنون در چند طرح کشاورزی(گاوداری صنعتی، مزرعه زیتون و... ) در استان ایلام سرمایه‌گذاری کرده است.

محمد سعیدی‌کیا اظهار داشت: در این سفر علاوه بر بازدید از برخی طرح ها و پروژه های در دست اجراء، یک هزار و ۷۰ سند علوی نیز به مردم ساکن در شهرستان‌های چرداول و ایوان اهداء می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: بنیاد مستضعفان یکی از مقدس‌ترین نهادهای انقلابی است و امیدواریم با ایجاد طرح‌های تولیدی و اشتغال زا در استان ایلام، زمینه توسعه همه جانبه این استان را فراهم کند.

حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی یکی از مهمترین نیازهای استان ایلام را سرمایه‌گذاری در طرح‌های کشاورزی ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتظار داریم که بنیاد مستضعفان بیش از پیش به این استان توجه کند.

وی با اشاره به ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، افزود: این زائرسرا هم‌اکنون برای ادامه ساخت و تکمیل، به بودجه و اعتبار نیاز دارد و امید است در این خصوص چاره اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه زمین این زائرسرا توسط شهرداری مشهد به مردم ایلام واگذار شده است، یادآور شد: انشاءالله با حمایت بنیاد مستضعفان، شاهد تسریع در ساخت این زائرسرا خواهیم بود.

گفتنی است، رئیس بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز چهارشنبه به منظور اهداء اسناد مالکیت( علوی ) به مالکان؛ وارد  ایلام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.