گناباد-در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گناباد دوره آموزشی «راهنمای سفیران سلامت» با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از فرهنگیان گناباد برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در گناباد

به گزارش  قدس انلاین، رئیس اداره بهزیستی گناباد روز چهارشنبه  در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آنجایی‌که ناآشنایی کافی کودکان و نوجوانان با مهارت‌های اجتماعی ریشه اغلب آسیب‌پذیری‌های اجتماعی آن‌هاست؛ نقش آموزش مهارت‌های اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

مجتبی حسین نژاد بابیان اینکه مدرسه بهترین مکان برای تأثیرپذیری، آگاهی بخشی و ارتقاء کیفیت زندگی دانش آموزان است، اظهار کرد: با همکاری اداره آموزش‌وپرورش گناباد تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید که بر اساس آن قرار شد دوره‌های آموزشی برای معلمان و مدیران، اولیاء و دانش آموزان مدارس گناباد جهت آگاهی بخشی آسیب‌های اجتماعی نوظهور و رشد یافته برگزار شود که هم‌اکنون این دوره‌ها در حال برگزاری است.

مدیر آموزش‌وپرورش گناباد نیز در این خصوص گفت: در این دوره آموزشی که بانام «راهنمای سفیران سلامت» برگزار می‌شود، بیش از ۷۰۰ نفر از فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند و اساتیدی از شهرستان‌های سمنان، بیرجند، مشهد و گناباد در حال تدریس پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصاً در طیف نوجوانان و جوانان می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.