بافق- امام جمعه بافق گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) تا آخرین لحظه حیات خود دغدغه پیروی و پشتیبانی از ولایت داشت و تمام توان خود را برای حمایت از ولی و امام زمان خود به کار بست.

ولایت‌مداری یکی از بارزترین شاخص‌های حضرت فاطمه زهرا(س) بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی در یادواره شهدای استان یزد که در جوار ۸ شهید گمنام میدان امیرچقماق یزد برگزار شد اظهار داشت: ولایت‌مداری یکی از بارزترین شاخص‌های حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

وی افزود: آن حضرت تا آخرین لحظه حیات خود دغدغه پیروی و پشتیبانی از ولایت داشت و تمام توان خود را برای حمایت از ولی و امام زمان خود به کار بست.

امام جمعه بافق با تاکید بر اینکه مادیات برای ائمه معصومین(ع) هیچ ارزش و جایگاهی نداشت، گفت: اینکه حضرت زهرا(س) خطبه فدکیه را می‌خوانند به این معنی نیست که مادیات برای ایشان ارزش دارد بلکه ایشان به این وسیله هم به دنبال حمایت از ولایت بودند.

سلیمانی افزود: نمونه این ولایت‌مداری را در زمان امام حسین(ع) و در بین یاران آن حضرت هم مشاهده می‌کنیم که یاران شیدای حسین بن علی(ع) تا آخرین نفس از امام خود حراست و پشتیبانی کردند.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب امام حسین(ع) دانست و گفت: زمانی که امام خمینی(ره) از پاریس به ایران بازگشتند، همان کودکان و نوزادانی که سال ۴۲ و زمان شروع تبعید ایشان در گهواره بودند، جوانان برومند شده بودند که تمام وجود آنها از عشق امام خمینی(ره) پر شده بود.

امام جمعه بافق تصریح کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن در جریان هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردم ایران با تبعیت و پشتیبانی از ولی فقیه زمان خود اجازه ندادند که ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب کم شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز هم مردم ایران سراسر عشق به امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستند و با تمام وجود از انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) دفاع می‌کنند و همین عشق زمینه تداوم انقلاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.