بجنورد- مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت کشور گفت: در سال گذشته۲۲۰ هزار کاروان زیارتی به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام شدند.

۲۲۰ هزار کاروان زیارتی به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین زمانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توفیقات الهی طی سال گذشته در ۷۰ درصد این کاروان ها روحانی حضور داشتند.

وی افزود: برای حج تمتع سال آینده نیز بعث مقام معظم رهبری در حال انجام مذاکراتی با مسئولین کشور عربستان است که ان شاء الله امیدواریم در صورت توافق و قبول شرایط ایران شاهد انجام مناسک حج همراه با عزت حاجیان باشیم.

زمانی ادامه داد: در صورت حاصل شدن توافق ۸۰ هزار حاجی به عربستان اعزام خواهند شد.

وی ضمن اعلام این که در ۲۱ استان کشور نمایندگی شعبه را داریم، نمایندگی شعبه خراسان شمالی را از جمله نمایندگی های فعال و پرکار معرفی کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت کشور وجود آیت الله مهمان نواز را در استان مایه خیر و برکت و همدلی و وقت مردم استان دانست.

آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن قدردانی از تلاشهای سازمان حج و زیارت و بعث مقام معظم رهبری برای آنان توفیق روز افزون را خواستار شد و گفت: امیدواریم با عنایات الهی شاهد آینده ای درخشان برای ملت ایران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.