تبریز- جانشین سپاه عاشورا گفت: پیام شهدا بر دو محور وحدت و ولایت است؛ شهدا از ما خواستند حول این دو محور حرکت کنیم و اگر این دو محور را ادامه دهیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد.

پیام شهدا  حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار علی قادری ظهر روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس ضمن تشکر از حضور پرشور مردم، اظهار داشت: شهدا با ورود خود به شهر باکری‌ها استان ما را مزین به عطر انقلابی کردند.

وی افزود: شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان بر حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت تاکید کرده‌اند و ما وظیفه داریم راه ‌آنان را ادامه دهیم.

قادری گفت: همه این شهدا یک پیام دارند و آن این است که امت ایران اسلامی و آذربایجان با تبعیت از آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری آماده‌اند همگام با دیگر رزمندگان اجازه ندهند کوچک ترین خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۵ سال، این شهدا آمدند تا پیام اطاعت از رهبری را بدهند، اظهار داشت: به صورت یکپارچه و حول محور ولایت و اطاعت از آنها پیش می‌رویم و همچنان که تا به امروز ایران اسلامی توانسته مسیر گلگون کفنان را استمرار دهد، بعد از این نیز مسیر شهدا ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: پیام شهدا برگرفته از وصیت نامه، بر دو محور وحدت و ولایت است؛ شهدا از ما خواستند حول این دو محور حرکت کنیم و اگر این دو محور را ادامه دهیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.