رشت- همایش رهروان فاطمی کمیته امداد امام خمینی استان گیلان ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان گیلان با حضور معاونت فرهنگی کمیته امداد کشور، مسئولین استانی و مددجویان برگزار شد.

همایش رهروان فاطمی کمیته امداد امام خمینی(ره)در استان گیلان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان در این همایش به «طرح فلاح» در گیلان اشاره و اظهار کرد: در این طرح تبیین مبانی دینی، اصول اعتقادی، ارزشهای اسلامی و سبک زندگی اسلامی با کمک مبلغان حوزه های علمیه با رویکرد مدیریت مددجویان استان گیلان انجام شد.

علیرضا محمدی تصریح کرد : امسال ۲ هزار خانواده مددجو با سرانه ۷۰ هزار تومان برای هر خانوار و در مجموع ۱۴۰ میلیون تومان در قالب طرح فلاح هزینه شد.

محمدی در ادامه به سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: زندگی کوتاه سرور و عالم سراسر بندگی بود که مورد رضایت حق تعالی واقع شد.

وی افزود: نکات برجسته ای که در زندگی بانوی دو عالم چون خورشید می درخشد و مسیر سعادت را برای رهروان آن حضرت روشن می سازد دفاع از حریم ولایت و امامت آن بزرگوار است.

در این همایش حجت الاسلام احمدیان معاونت فرهنگی کمیته امداد کشورضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)   از سیره و سبک زندگی حضرت برای حاضرین جمع سخنرانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.