اهواز _ کمایی گفت:در سالیان اخیر و همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و اوج سفرهای راهیان نور،ظرفیت و قابلیت های اردوگاه شهید مسعودیان در خدمت رسانی به زائران بکار گرفته شده است .

اردوگاه شهید مسعودیان آماده پذیرایی از زائران راهیان نور است

به گزارش قدس آنلاین، فرج الله کمایی مسئول اردوگاه فرهنگی شهید مسعودیان اهواز از اعلام آمادگی این اردوگاه در ایام رهیان نور جنوب خبر داد و گفت: اوج ایام سفر های راهیان نور به جنوب کشور از اسفند ماه  و همزمان با ایین افتتاحیه  روز ملی راهیان نور شروع می شود  و بیشترین  زائر به مناطق عملیاتی جنوب در اسفند سال جاری و فروردین ماه سال آینده است.

وی ادامه داد: یکی از محل های اسکان کاروان های راهیان نور اردوگاه شهید مسعودیان اهواز ماست که در طول سال و بیشتر در  مهرماه  همزمان با اردوهای راهیان نور دانش آموزی شروع به فعالیت و خدمت رسانی می کند  و اوج این فعالیت به اسفند ماه  و  فرودین ماه می رسد.

مسئول اردوگاه شهید مسعودیان اهواز تاکید کرد: این اردوگاه آمادگی دارد در این ایام که بیشترین زائر به استان خوزستان سفر می کند جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بسته به ظرفیت و توانایی پذیرش  نهایت همکاری و خدمت رسانی را در این زمینه بنماید.

کمایی خاطر نشان کرد: در سالیان اخیر و همزمان با این ایام نیز ظرفیت و قابلیت های  اردوگاه شهید مسعودیان  در خدمت رسانی به زائران  بکار گرفته شده است.

فرج الله کمایی در ادامه یادآور شد : ۱۴ استان؛ تهران، مرکزی، قزوین، فارس، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، اصفهان، کردستان و ایلام  در اردوگاه شهید مسعودیان اسکان دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.