قزوین- مدیر کل دامپزشکی قزوین گفت: نظارت بر عملکرد و رعایت بهداشت در واحدهای عرضه مواد پروتئینی و رستوران ها از نیمه اسفند تا نیمه فروردین سال آینده در شهرهای این استان با شدت بیشتری صورت می گیرد.

نظارت بر واحدهای عرضه مواد پروتئینی در قزوین تشدید می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید بهمن نقیبی، صبح چهارشنبه در جلسه با رؤسای ادارات دامپزشکی تابعه و ادارات ستادی در محل اداره کل دامپزشکی قزوین از تشدید نظارت ها بر فعالیت واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی خبر داد و اظهار کرد: در پی اجرای سیاست های سازمان دامپزشکی کشور و در راستای تقویت چرخه نظارت بهداشتی بر واحدهای استحصال، تولید، فرآوری حمل و عرضه فرآورده های خام دامی و تشکیل ستاد نوروزی مقرر شد گروه های ثابت و سیار نظارت بهداشتی و قرنطینه در سطح استان، اقدامات و برنامه های مربوط به نظارت را از نیمه اسفند تا نیمه فروردین سال آینده انجام دهند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه مردم می توانند تخلفات را از طریق دو سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۵۰۰۱۵۱۲ به این اداره کل اطلاع دهند، گفت: یکی از وظایف اداره کل دامپزشکی استان نظارت بر بهداشت عمومی است و دامنه این نظارت بر کشتارگاه های دام و طیور، مراکز عرضه، رستوران ها، کارخانجات فرآوری و خودروهای حمل گوشت شامل می شود.

مدیر کل دامپزشکی قزوین ادامه داد: در این نظارت ها بر فعال بودن سیستم برودتی در واحدهای عرضه مواد پروتئینی و رستوران ها تأکید می شود.

وی با بیان اینکه نظارت برخودروهای حمل فرآورده های خام دامی، به بررسی شرایط بهداشتی خودورهای حمل مربوط است، افزود: کنترل سیستم برودتی خوردو و دارا بودن گواهی های لازم در این امر توجه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.