اهواز _ فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه شهدا مایه وحدت ما هستند، گفت: هر کشوری برای خود برندی دارد، برند جمهوری اسلامی، این شهدا هستند، آرمان ما این شهدا هستند، این شهدا از سید و سالار شهیدان درس گرفته‌اند و به تکلیفشان عمل کرده‌اند.

شهدا مایه وحدت ما هستند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارشنبه ۱۱ اسفندماه با حضور خانواده‌های شهدا و عموم مردم در شهرک نفت اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم‌ سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهیدان گفت: رسول گرامی اسلام(ص) در جنگ بدر خطاب به یکی از یاران خود گفت: بیایید به این شهدا سلام کنید شهدا جواب سلامتان را می‌دهند. بدانید این سلام شما نیز با جواب همراه است.

وی گفت: هر کشوری برای خود برندی دارد. برند جمهوری اسلامی، این شهدا هستند. آرمان ما این شهدا هستند. این شهدا از سید و سالار شهیدان درس گرفته‌اند و به تکلیفشان عمل کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه شهدا مایه وحدت ما هستند، گفت: شهدا کسانی بودند که زیر بمباران و تیرهای دشمن هیچ حزنی نداشتند. همین شهدا بودند که اسلام و جمهوری اسلامی را اقتدار بخشیدند.

سردار خادم‌ سیدالشهدا  با بیان اینکه اقتدار و اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه به واسطه این شهداست، گفت: خوزستان این افتخار را دارد که ۶۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و این همان روحیه ایثارگری و انقلابی است که باید از آن محافظت کنیم.

حجت‌الاسلام رضا حیدری، مسئول فرهنگی مجموعه صنعت نفت جنوب نیز گفت: امروز مجموعه صنعت نفت جنوب و خصوصاً مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس که یکی ۲۰ ساله و دیگری ۲۹ ساله است مانند نگینی در انگشتری خود قرار می‌دهند و مزار این دو را مطاف خود و محل رفت و آمد خود قرار می‌دهند.  

وی گفت: مزار این شهدا محلی است که برای ‌آسمانیان شناخته شده تر از اهل زمین است. دو شهیدی که برای ما گمنام هستند اما برای فرشتگان و آسمانیان شناخته شده‌اند. این شهیدان برآورنده حوائج ما هستند و انتظار می‌رود همه مجموعه‌های فرهنگی در صنعت نفت جنوب، همه مساجد، ‌ حسینیه‌ها، ادارات و بسیج‌های ما مزار این دو شهید را به تعبیر مقام معظم رهبری مانند زیارتگاه عشق برای خود قرار دهند. مجموعه‌های فرهنگی در صنعت نفت جنوب و اینجا را محلی برای مراسمات مذهبی و آغاز حرکت‌ها و راهپیمایی‌های مذهبی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.