۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 508828

ناراحتی برانکو ایوانکوویچ از مدافع - هافبک ملی‌پوش پرسپولیس برمی‌گردد به فصل گذشته زمانی که سرخپوشان به این بازیکن به شدت نیاز داشتند.

اختلافات برانکو و رضاییان از کجا شروع شد؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از نامه نیوز، برانکو ایوانکوویچ مدت‌هاست که رابطه خوبی با رامین رضاییان ندارد و این موضوع در رفتار این مربی کروات به خوبی دیده می‌شود، به طوری که حتی رضاییان بعد از گلزنی برای پرسپولیس هم با واکنش مثبتی از سوی برانکو روبه‌رو نمی‌شد.

خیلی‌ها به تصور اینکه رضاییان بابت حرکات ابتدای فصل و رفتن عجیبش به لیگ ترکیه باعث شده تا برانکو رفتار خوبی با او نداشته باشد؛ در حالی که اصل موضوع به سال قبل برمی‌گردد.

فصل گذشته پرسپولیس باید در تاریخ ۱۸ بهمن در اصفهان و در رقابت‌های جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن می‌رفت و در حالی که پرسپولیس برای آن بازی نیاز مبرمی به رضاییان داشت اما این بازیکن به بهانه بیماری به اصفهان نرفت و در حالی که پرسپولیس در اصفهان مغلوب ذوب‌آهن شد، رضاییان طبق شنیده‌ها سر از شمال کشور درآورد که این موضوع خشم برانکو را در پی داشت.

حتی بعد از این بازی رضا نورمحمدی، کاپیتان وقت تیم پرسپولیس در مصاحبه‌ای بازیکنی که بی‌دلیل خودش را بیمار جلو داد تا به اصفهان نیاید را بی‌غیرت و بی‌تعصب خواند و این موضوع جرقه کینه رضاییان را در ذهن برانکو روشن کرد.

بعد از این اتفاق برانکو هرگز روی خوشی به رضاییان نشان نداد و حتی در محافل خصوصی عنوان کرده بود که بازیکنی که چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد، به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.