قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین به بانک های عامل اعلام کرد که براساس دستور بانک مرکزی تسهیلات زیریک میلیارد ریال را مورد بخشودگی قرار دهند.

دستور بخشودگی تسهیلات زیر یک میلیارد ریال به بانک های عامل قزوین ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین، دستور کار بخشودگی تسهیلات زیر یک میلیارد ریال را جهت اجرا به ۱۰ بانک عامل استان ابلاغ کرد.

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر حبیبی ظهر چهارشنبه طی اعلامیه ای دستور کار بخشودگی تسهیلات زیر یک میلیارد ریال را جهت اجرا به ۱۰ بانک عامل ابلاغ کرد و اعلام کرد که براساس تصمیم بانک مرکزی، جرایم دیرکرد تسهیلات این بانک ها با اولویت های خاص در صورتی که اصل بدهی تا پایان سال تسویه شود، بخشوده شود.

وی در این ابلاغیه تصریح کرد: این بخشودگی افرادی را شامل می شود که به بانک ‌های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران و کشاورزی بدهی جاری و غیرجاری دارند.

حبیبی با بیان اینکه مشمولان صرفا می توانند از بخشودگی سود و وجه التزام یک فقره تسهیلات بهره مند شوند ادامه داد: بر اساس این دستور کار بانک های عامل مکلف هستند در صورت بازپرداخت مانده اصل تسهیلات توسط مشمولان به طور یک جا و نقدی تا پایان سال جاری، نسبت به بخشودگی سود تسهیلات در سقف سهمیه ابلاغی بانک مرکزی و وجه التزام به ترتیب اولویت ‌های ذکر شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: براساس ماده سه این دستور کار، مشمولان صرفا می توانند از بخشودگی سود و وجه التزام یک فقره تسهیلات بهره‌مند شوند.

حبیبی در پایان افزود: بر اساس ماده چهار این دستور کار، آن بخش از مانده بدهی مطالبات بانک عامل که قبل از تاریخ ابلاغ این دستور کار از مشمولان دریافت شده است، مشمول مفاد دستور کار جدید نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.