۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 508949

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه موشکی ما دفاعی و با هدف صیانت و حفاظت از کشور بزرگ ایران است.

اظهارات ولایتی درباره برنامه موشکی ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی روز چهارشنبه در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علمی و فن آوری بسیج در جمع خبرنگاران افزود: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خودش از کسی اجازه نخواهد گرفت و به آمریکا هم هیچ ربطی ندارد که ما چگونه از خودمان دفاع می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه موشکی ما یک برنامه دفاعی برای صیانت و حفاظت از کشوری بزرگ، مهم و دارای سوابق فرهنگی و تمدنی است که در منطقه و صحنه بین المللی تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: در دفاع از خودمان حتما باید خودکفا باشیم و یکی از ابزارهای مهم دفاعی موشک است.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران فشارهای تبلیغاتی تن نخواهد داد و بر اساس اهداف ترسیم شده هر زمان که صلاح بداند موشک های دیگری را هم آزمایش خواهد کرد.
وی خطاب به ترامپ گفت:‌ به نظر می رسد که رییس جمهوری جدید آمریکا بیش از اینکه بخواهد برای مردم آمریکا کار کند، به دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی در بین مردم جهان است.

ولایتی اظهارداشت: رئیس جمهوری آمریکا فکر می کند تنها برای این روی کار آمده که در همه جا اختلال ایجاد کند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که با این تبلیغات سوء و فشارهای تبلیغاتی و روانی از میدان بیرون نمی رود بلکه هر روز و با قدرت بیشتری حضور خواهد داشت.
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج، امروز با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و لشکری، استادان و نخبگان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما به کار خود پایان داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.