ساری-تعداد ۳۶ خانواده شهید مدافع حرم روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در تالار بهزیستی مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.

«مدافعان حرم» حافظ حریم ولایت/خانواده شهدای مدافع حرم در مازندران تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که با حضور محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و خانواده‌های شهدا بر گزار شد جمعی از خانواده های شهدا با دریافت لوح یادبود مورد تجلیل قرار گرفتند.

سخنگوی دولت در این مراسم اظهار داشت: اگر رشادت ها و دلاور مردی های شهدا و صبوری خانواده های آنان نبود ، ما نمی توانستیم با قدرت در مذاکرات هسته ای در برابر پنج کشور بزرگ به پیروزی برسیم.

نوبخت گفت: اگر امروز آژانس بین المللی هسته ای حقاینت جمهوری اسلامی را در داشتن فناوری هسته ای مورد تائید قرار می دهد، ما این را مرهون رشادت های شهدای خود و شهدای مدافعان حرم می دانیم.

وی اضافه کرد : شهدای مدافع حرم ما در سوریه برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی در جنگ نیابتی با تکفیری ها شرکت کردند.

معاون رئیس جمهوری گفت: اگر مدافعان حرم ما در جنگ نیاتبی در سوریه و عراق شرکت نمی کردند ، ما باید این جنگ را در داخل شهرهای کشور خودمان انجام می دادیم .

وی افزود: شهدای مدافع حرم با رشادت های خود در سوریه و عراق از حریم ولایت و حریم کشورمان دفاع کردند و جامعه ما قدردان این شهدا و خانواده های آنان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.