سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد دیگر نیاز فنی به رامین رضاییان ندارد و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.

جزئیات درگیری رضاییان با برانکو لو رفت/ پشت پرده اتفاقی که در امارات رخ داد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که تصور می شد به سبب درگیری رضاییان و علیپور،برانکو قید هر دو آنها را زده، بازگشت علیپور به تمرینات امروز پرسپولیس نشان داد ماجرای این دو از نظر باشگاه متفاوت است.

رامین رضاییان امروز در اظهار نظری که در صفحه شخصی خود انجام داده بود خواستار اعلام شرح ماجرا از طرف کریم باقری به عنوان شاهد صحنه شد. این در شرایطی است که بر اساس اخبار موثق، دلیل محرومیت رضاییان از حضور در تمرینات ربطی به صحنه درگیری با علیپور ندارد بلکه به خواست خود برانکو محروم شده است.

پس از آن که این دو با هم درگیر می شوند و کریم باقری هر دو را به بیرون از تمرین هدایت می کند بیرون از زمین هم رضاییان به سمت علیپور می رود و واکنش هایی نشان می دهد و پس از آن محل تمرین را ترک می کند.

همه چیز اما سر میز شام رخ می دهد.آنجا که برانکو اعلام می کند این دو بازیکن در ترکیب 18 نفره تیم مقابل الوحده حضور نخواهند داشت.علیپور سکوت می کند اما رضاییان داد و بیداد راه می اندازد و فریاد می زند چرا هر اتفاقی می افتد من مقصرم؟چرا هر کس هر کاری می کند دیده نمی شود و یک اشتباه من اینقدر بزرگ دیده می شود؟

شب گذشته برانکو از خوردبین می خواهد به علیپور بگوید سر تمرین حاضر شود و با حضور علیپور، مشخص است برانکو چندان به درگیری در تمرین کاری نداشته و از حرف های رضاییان شاکی است.

برخی منابع می گویند برانکو به باشگاه گفته تصمیم به حضور یا عدم حضور او در تیم به من ربطی ندارد چون طرف قرارداد بازیکن باشگاه است ولی از نظر فنی به این بازیکن نیازی ندارم. باید دید تکلیف رضاییان با پرسپولیس در نهایت به کجا می رسد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.