سرمربی آرسنال معتقد است هنوز تاثیر شکست سنگین برابر بایرن مونیخ در تیمش از بین نرفته است. او ابراز امیدواری کرد توپچی ها در مصاف این هفته خود با لیورپول برنده از زمین خارج شوند.

ونگر: بدبینی کاری را پیش نمی برد/ باید لیورپول را در آنفیلد ببریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی میل، بعد از شکست سنگین ۵ بر یک آرسنال برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، هنوز روحیه این تیم لندنی پایین است و این همان چیزی است که ونگر نیز اعتراف کرده و امیدوار است خیلی زود آثار این شکست از بین برود. 

آرسن ونگر درباره این موضوع گفت: نتیجه‌ بدی که برابر بایرن مونیخ کسب کردیم، هنوز ذهن من و بازیکنان را مکدر کرده و هنوز بابت این موضوع ناراحت هستیم. وقتی چنین نتیجه بدی را کسب می کنید، طبیعی است که از ذهنتان خارج نشود و همچنان به این مسئله فکر کنید. به دنبال بهانه‌جویی نیستم. چنین شکستی در این سطح از رقابت‌ها قطعا یک شوک بزرگ محسوب می‌شود. همه‌چیز را اشتباه انجام دادیم. باید از فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد استفاده کنیم و بتوانیم کیفیت بالای بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. هنوز خیلی زود است بخواهیم درباره حذف صحبت کنیم. باید شور و شوق خودمان برای کسب برد را نشان دهیم من بازیکنان آماده ای در اختیار دارم که هم در لیگ برتر، و هم در لیگ قهرمانان و جام حذفی تلاش می کنند. بدبینی کاری را پیش نمی برد. باید به اندازه کافی قوی باشید تا بتوانید با مشکلات کنار بیایید و آنها را مرتفع کنید.

به نقل از ایسنا، سرمربی آرسنال ادامه داد: هنوز نمی توان پیش بینی کرد که برای حضور بین دو تیم اول صدر جدول چند امتیاز دیگر باید کسب کنیم و تنها چیزی که باید انجام دهیم این است که بازی بعدی خودمان را با برد به پایان برسانیم. این اهمیت زیادی برای ما دارد. لیورپول در بازی برابر لستر نشان داد که می خواهید خیلی سریع به برد برسد و الان انگیزه زیادی برای بازی خواهد داشت و این کار ما را خیلی سخت می‌کند ولی ناامید نیستیم و می خواهیم با تمام توان در زمین آنها به میدان برویم و ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

دیدار هفته قبل آرسنال در لیگ برتر برابر ساوتهمپتون به دلیل حضور این تیم در فینال جام اتحادیه لغو شد و این تیم لندنی حالا خودش را برای بازی حساس با لیورپول آماده می کند که اصلا در شرایط خوبی به سر نمی برد و امیدوار در آنفیلد به روند ناکامی های خود پایان بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.