سرمربی تیم اتلتیکو مادرید با ابراز خوشحالی از وضعیت مهاجم این تیم عنوان کرد شرایط سختی پیش روی تیمش قرار گرفته است.

سیمئونه: خوشبختانه تورس به هوش آمد/ رسیدن به رتبه سوم سخت شده است

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست و پنجم لالیگا پنجشنبه شب پیگیری شد و اتلتیکومادرید برابر دپورتیوولاکرونیا قرار گرفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مصدومیت شدید فرناندو تورس و انتقال این بازیکن به بیمارستان باعث شد تا این بازی برای دقایقی متوقف شود. 

در جریان دیدار اتلتیکومادرید و دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا فرناندو تورس به شدت آسیب دید. او پس از ضربه برگانتینیاس به نحو بدی زمین خورد و سرش به شدت آسیب دید.

دیگو سیمئونه بعد از پایان بازی درباره مصدومیت فرناندو تورس گفت: بسیار نگران تورس بودیم ولی خوشبختانه اخبار خیلی خوبی به دست ما رسیده است که او شرایط خوبی دارد و به هوش آمده است. من صدای ضربه ای که به گردن تورس اصابت کرد را از کنار نیمکت ذخیره ها شنیدم. این اتفاق ناگواری بود که در این مسابقه اقتاد. امیدوارم او خیلی زود آمادگی خود را به دست بیاورد. تمام خانواده اتلتیکومادرید نگران او هستند و امیدواریم او هر چه زودتر آمادگی و سلامت خود را به دست بیاورد. این مصدومیت برای بازیکنان ما و حتی بازیکنان دپورتیوو نیز بازی را سخت کرده بود و همه نگران وضعیت او بودیم.

سرمربی روخی بلانکوس درباره تیمش نیز گفت: باید با حقیقت کنار بیاییم. الان رسیدن به رتبه سوم جدول بسیار سخت است و باید جایگاه مان در رده چهارم را حفظ کنیم. دیگر صعود مستقیم به لیگ قهرمانان بسیار سخت و ناممکن شده است. ما بازی را خیلی خوب و روان آغاز کردیم اما گل دپور همه چیز را به هم ریخت و به روحیه تیم آسیب زد. همان گل باعث شد انگیزه دپور دوچندان شود و در نتیجه در نیمه اول بهتر از ما بازی کنند.  باید هر طور شده است جایگاه فعلی مان در رده چهارم را حفظ کنیم.  تیم نسبت به قبل بهتر شده است ولی همچنان بدون نظم و سازماندهی بازی می کند. می توانستیم برنده این بازی باشیم و از طرفی ممکن بود بازنده هم باشیم. 

اتلتیکومادرید روز یکشنبه در رقابت های لالیگا باید برابر والنسیا در خانه به میدان برود که دیدار سختی برای این تیم خواهد بود. دیداری که احتمالا فرناندو تورس نتواند تیمش را همراهی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.