مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد، در حال حاضر هیچ خطری از بابت عدم پرداخت بدهی بازیکنان خارجی این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

خبر خوش مدیرعامل استقلال در مورد بازیکنان خارجی/ دو پرونده بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا افتخاری ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر استقلال گفت: در آستانه سال جدید ضمن تبریک سال نو و پیروزی‌های درخشان تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و تشکر از همه هواداران عزیز تیم استقلال به خاطر حمایت‌های آنان، باید بگویم که با اقدامات مؤثر و به موقع انجام شده در روزهای اخیر، مطالبات بازیکنان خارجی که از گذشته باقی مانده بود و باشگاه را تهدید می‌کرد به شرح زیر اقدام شد:

١- مبلغ یک میلیارد تومان بابت لیام ردی و هلمکه، پرداخت و پرونده آنان مختومه شد.

٢- با توافق انجام شده مقرر شد مطالبات ساموئل در سه قسط پرداخت شود که قسط اول آن به مبلغ یکصد هزار دلار روز گذشته پرداخت شد.

٣- درمورد پرونده پروپیچ، وکیل ایتالیایی باشگاه از طریق دادگاه عالی فیفا درخواست تجدیدنظر کرده که رسیدگی به آن بیش از یک سال طول می‌کشد، بنابراین درحال حاضر هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

وی در پایان افزود: لازم می‌دانم از اعضای تیم استقلال که از خود خویشتنداری نشان داده و با مدیریت باشگاه همکاری کردند تا مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت شود، تشکر کنم. همان‌طوری که در جلسه با اعضای تیم در عمان قول دادم، از فردا تمام تلاش خودم را در خصوص پرداخت مطالبات آنان خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.