زاهدان- نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان بیان کرد: در شرایطی که بیکاری و تورم در جامعه بیداد می کند مردم حداقل انتظار دارند که آمار واقعی را از زبان مسوولان بشنوند.

بیداد تورم و بیکاری/مسوولان آمار های واقعی اعلام کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز  جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: با وجود گذشت ۴۳ ماه از ماجرای تصویب برجام، مردم صبور ایران همچنان در انتظار نتایج آن هستند و مشکل بیکاری همچنان در جامعه باقی است.

وی بیان کرد: امروز تورم در جامعه بیداد می‌کند و مردم از این شرایط گلایه دارند و لذا مسئولان در قبال این شرایط باید پاسخگو باشند و به مردم آمارهای واقعی اعلام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت چاره‌اندیشی سریع برای بیکاری بخش عمده‌ای از مردم در سطح کشور، بیان کرد: معضل بیکاری در سطح کشور بسیار جدی است و مسئولان نباید رسیدگی به این امر مهم را پشت گوش بیندازند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر روند رو به رشد بیکاری در کشور در ۱۰ سال اخیر خاطرنشان کرد: معضل بیکاری در دولت قبل هم وجود داشت و روز به روز گسترش می‌یابد؛ برای ما تفاوتی میان دولت چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب وجود ندارد بلکه تاکید ما روی حل مشکلات مردم است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت تکیه بر توان و ظرفیت داخلی جهت حل مشکلات کشور، اظهار داشت: اگر دولت از ظرفیت‌های موجود کشور به صورت مدیریت شده با برنامه جهت حل مشکلات بهره ببرد، مشکلات اقتصادی در مدت کوتاهی برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان کشور تاکنون در زمینه عمل به اقتصاد مقاومتی موفق نبوده‌اند و امروز باید در این زمینه به اقشار مختلف مردم پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.