۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 509334

بسته خبری قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ هدیه متفاوت برای خبرنگاران

قدس آنلاین:

پیشگویی پسر احمدی نژاد

قدس/ علیرضا احمدی نژاد- پسر محمود احمدی نژاد- در صفحه شخصی اش در توییتر نوشته: یکشنبه/ پانزدهم اسفند 1395، به یاد ماندنی خواهد شد. منتظر باشید! او در پایان این پیشگویی اش، از هشتگ های #جهان-وطن و #اینده روشنه استفاده کرده است.

توضیح امام جمعه خرمشهر

ایرنا/ حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر- امام جمعه خرمشهر- می گوید: زبان محلی خرمشهر عربی است و هر کس لباس محلی می پوشد،غیر مسلمان و ضد انقلاب نیست.

فراخوان برای دستمزد یک میلیارد تومانی

عصرایران/ "محمد بن راشد" حاکم دبی در صفحه تویتر خود یک آگهی استخدام با درآمد یک میلیون درهم (بیش از یک میلیارد تومان) منتشر کرد و نوشت: در جستجوی سازندگان امید در جهان عرب هستیم.

واکنش توکلی به حقوق 24 میلیونی

تسنیم/ احمد توکلی- رئیس دیده بان شفافیت- با انتقاد از مصوبه اخیر مجلس درباره حقوقهای نجومی گفت: نتیجه آن همه نفرت مردم از آزمندی حرامخواران از بیت المال این شده که فاصله دریافتی های بالا و پایین ۲۴ برابر شده تا دنیاطلبی‌های حریصانه را قانونی کنیم.

پیشگویی ایندیپندنت

العالم/ روزنامه ایندیپندنت دیروز نوشت: شرایط در کاخ سفید ناگوار است و شاید او پیش از انتخابات سال 2020 چمدانهایش را ببندد و از کاخ سفید برود.

پوزش وزیر بهداشت از فرماندار

دیده بان دولت/ به دنبال گفت و گوی حاشیه ساز وزیر بهداشت و فرماندار شهرستان بدره، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در تماس تلفنی با فرماندار این شهر از او پوزش خواست. فرماندار نیز از ماجرای پیش آمده، عذرخواهی کرد.

هدیه متفاوت برای خبرنگاران

کاسپین/ تام هنکس با فرستادن یک دستگاه قهوه ساز برای استراحتگاه خبرنگاران کاخ سفید موجب حیرت شد. کنار دستگاه نیز یک یادداشت بود: برای مطبوعاتی‌های کاخ سفید: برای حقیقت، عدالت و راه آمریکایی خوب بجنگید. خاصه برای بخش حقیقت مساله.

سیب‌زمینی ۳۰۰ تومانی روی دست کشاورزان

شفاف/  خبرگزاری‌ هندی از صادرات ۵ هزار تن سیب‌زمینی به ایران می دهد، اما سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی خبر را رد می کند و می گوید: تولید خودمان با کیلویی ۳۰۰ تومان روی دست کشاورزان مانده است.

چقدر غافلگیر شدیم ما!

جام نیوز/ به نوشته وبسایت خبری "الفجر"، محمد السلمی روزنامه نگار سعودی در روزنامه الوطن نوشت: سفر عادل الجبیر به عراق مقامات ایران را غافلگیر و آن ها را متزلزل کرد!

فرجام مامور ترکیه ای

العالم/ درپی فشار دیپلماتیک نمایندگی ایران در آنکارا، مأمور گمرک مرزی «گوربولاغ» و عامل ضرب و شتم شهروندان ایرانی اخراج شد.

بازداشت استاد دانشگاه

میزان/ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به اتهام توهین به مقدسات خبر داد.

پیشنهاد اجرای سخت‌گیرانه برجام

فرارو/ روزنامه «وال استریت جورنال» به نقل از منابع آگاه نوشته، اتحادیه اروپا در حال تدوین گزینه‌هایی برای اجرای سخت‌گیرانه برجام با انگیزه ارائه به واشنگتن است.

متلک اپرا وینفری به ترامپ 

مهر/ به گزارش بی‌بی‌سی، خانم اپرا وینفری 63 ساله -چهره سیاهپوست تلویزیون آمریکا- با طعنه به ترامپ گفته است: روشن شده، برای ریاست جمهوری به تجربه سیاسی نیاز نیست. وینفری با تلویزیون بلومبرگ سخن می گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.