شیراز- ۲۹۰ مدیرمسؤول و سردبیر نشریات دانشجویی استان فارس در نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان خواستار جلوگیری از تصویب مصوبه حقوق ۲۴ میلیونی مدیران شدند.

مدیر مسوولان و سردبیران نشریات دانشجویی شیراز دست به قلم شدند

به گزارش قدس آنلاین، ۲۹۰ مدیرمسؤول و سردبیر نشریات دانشجویی استان فارس در نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان قانون اساسی خواستار جلوگیری از تصویب مصوبه حقوق ۲۴ میلیونی مدیران دولتی در مجلس شورای اسلامی شدند.

در ابتدای این نامه خطاب به اعضای شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آمده است: در ایامی که جمهوری اسلامی آماج حملات و فشارهای ناروا و ظالمانه‌ بین‌المللی است؛ اخبار خوبی از مجلس شورای اسلامی که باید جایگاه وکلای ملت باشد و نمایندگان حافظ حقوق مردم باشند، به گوش ولی‌نعمتان آنها نمی‌رسد که این استحاله از درون به‌مراتب از فشارهای خارجی خطرناک‌تر است.

مدیران مسؤول و سردبیران نشریات دانشجویی استان فارس در ادامه با انتقاد از این مصوبه نوشته‌اند: نمایندگان مجلس که از احزاب و طیف‌های سیاسی مختلف به این مقام رسیده‌اند، در حالی تصمیم به قانونی کردن حقوق نجومی مدیران گرفته‌اند که حقوق کارگران و کارمندان حتی به یک‌دهم حقوق مدیران نیز نمی‌رسد و این مصوبه در عمل ظلم به عموم کارگران و کارمندان این مرزوبوم است و پایه‌های تبعیض، شکاف اجتماعی، اشرافیت مسؤولان را محکم‌تر خواهد کرد.

در ادامه این نامه با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در باب اشرافی‌گری آمده است: این عمل به‌مثابه پنجه کشیدن در صورت اسلام، آرمان‌ها و شعارهای انقلاب، پاره کردن صحیفه‌ امام عزیزمان که سراسر دلسوزی برای اقشار مستضعف مردم و مقابله با سرمایه‌داری و اشرافیت حکومتی است و نشنیده گرفتن فرمایشات رهبری معظم انقلاب برای مقابله با پدیده‌ شوم، ناعادلانه، شاید قانونی اما به‌یقین نامشروع حقوق‌های نجومی است.

در بخش دیگر این نامه نوشته شده است: حال اما این وظیفه‌ شرعی، قانونی و انقلابی اعضای شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که بار دیگر این ظلم عظیم به عموم مردم و ویژه‌خواری افراد صاحب نفوذ جلوگیری و برای عموم مردم ایران اسلامی تبیین کنید.

اعضای نشریات دانشجویی استان فارس در پایان این نامه خطاب به شورای نگهبان نوشته‌اند: ما مدیران مسؤول و سردبیران ۱۴۵ نشریه دانشجویی استان فارس می‌خواهیم تا در اسرع وقت، اقدامی درخور و انقلابی، به هر نحو ممکن، برای مقابله با موضوع پیش گفته صورت گیرد، باشد که در سرای آخرت شرمنده‌ امام امت و خون شهدای گران‌قدر انقلاب نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.