مشهد- نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی فرماندهان نظامی و انتظامی این استان را دارای دو مولفه پایمردی و مقاومت بر اصول انقلاب و انقلابی بودن دانست.

فرماندهان نظامی استان خراسان رضوی از دو خاصیت پایمردی و انقلابی بودن برخوردارند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم‌الهدی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در محل هتل تابان مشهد، با تاکید بر اینکه پایمردی و مقاومت بر اصول انقلاب مولفه انقلابی‌بودن است، گفت: خوشبختانه نسبت به تمام مسئولان به‌ویژه فرماندهان غیور و دلاور نظامی و انتظامی این شهر و استان از این دوخاصیت بهره‌مند هستند و در همه حوزه‌ها از فرماندهان متعبد و متعهد برخورداریم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه اصول این انقلاب در رگ‌ها و شئون افراد و جامعه ما نفوذ کرده، مقام ‌معظم رهبری در عین حال به انقلابی‌بودن تاکید می‌کنند بنابراین پایبندی به اصول انقلاب و تعبد، بزرگترین مولفه انقلابی‌بودن به‌ویژه در مسئولان نهادهای نظام مقدس ما است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با بیان اینکه انقلاب را همه قبول کرده‌اند و کسی منکر آن نیست، گفت: ‌آنچه مهم بوده این است که افراد پای اصول انقلاب بایستند و با تمام جانبازی‌ها و فداکاری‌هایی که نماد آن شهدای ما در گذشته هستند، انقلاب را یاری کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: امیر جهانشاهی به‌عنوان یک ستاره درخشان با این دو خصوصیت در این مدت درخشش داشتند و برادر هماهنگ ایشان، امیر آذریان نیز از خاصیت تقوا و دیانت برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: گزینش حساب شده و ارزشمند امیر جهانشاهی به‌عنوان معاون فرماندهی نزاجا چیدن یک گل از بوستان امام رضا(ع) بود. ما به نعمت فرماندهی امیر آذریان در فرماندهی لشگر مفتخر بودیم و امروز با حفظ سمت در کل منطقه از ایشان استفاده می‌شود که تراکم مسئولیت برای خادم امام رضا(ع)، ازدیاد سعادت و موفقیت در خدمت‌گزاری برای ایشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.