قاریان نوجوان کشورمان در مدینه الشعب بغداد به تلاوت قرآن پرداختند که بسیاری از حاضران حتی نماینده آیت‌الله سیستانی در بغداد نیز از توانمندی‌های آن‌ها تحت تأثیر قرار گرفت.

تلاوت قاریان نوجوان ایرانی مردم عراق را تحت تأثیر قرار داد+ عکس

به گزارش «قدس آنلاین»،  قاریان نوجوان راه‌یافته به مرحله نهایی رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت شب گذشته ۱۳ اسفندماه پس از تشرف به کاظمین و زیارت امام کاظم(ع) و امام جواد(ع) ناهار را میهمان عتبه عباسیه(ع) بودند.

سپس در مدینه الشعب در بغداد پایتخت عراق بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به اجرای برنامه پرداختند.

بسیاری از افراد برای اقامه نماز و شرکت در محفل انس با قرآن به این مسجد آمده بودند. حضور پرشور نوجوانان عراقی در این محفل موجب شد که قاریان نوجوان کشورمان ضمن آشنایی با آنها تلاوت‌هایی فاخر ارائه دهند.

نمازگزاران عراقی نیز همواره قاریان نوجوان کشورمان را تشویق می‌کردند. در این محفل نورانی که با حضور مسئولان عتبه عباسیه(ع) و نماینده آیت الله سیستانی در عراق برگزار شد، جاوید، کشاورز و گلستانی تلاوت کردند و قاریان نوجوان تبریز به اجرای برنامه پرداختند.

پس از تلاوت رضا گلستانی قاری نوجوان کشورمان به سبک استاد مصطفی اسماعیل، یکی از حاضران ضمن ابراز رضایت از توانمندی های قاریان ایرانی گفت: زمانی که این نوجوان در حال تلاوت بود حس می‌کردم که مرحوم مصطفی اسماعیل تلاوت می‌کند. واقعا از این فضای معنوی بهره بردم.

همچنین نماینده آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه قاریان ایرانی پیشرفتی روز افزون دارند، گفت: امیدوارم نوجوان ما نیز به زودی بتوانند مسیر قرآنی را طی کنند و در عرصه‌های بین‌المللی بدرخشند.

به گزارش فارس مدینه الشعب یکی از مساجد و اماکنی است که توسط عتبه عباسیه اداره و کلاس‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.