عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با انتقادات بی سابقه از مدیرعامل این باشگاه، گفت: پول باشگاه به حساب یکی از دوستان آجرلو به خارج از کشور رفت.

عباسی: آجرلو مثل عباس جدیدی است/ شما باشگاه را خرابه کردید نه من

به گزارش قدس آنلاین، سعید عباسی در تازه ترین صحبتهای خود به شدت از عملکرد مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی انتقاد کرد که مشروح گفتگوی عباسی با تسنیم در زیر می آید:

آقای عباسی! مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی هم رسماً اعلام کرد که بعید است پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی برای این تیم باز شود ...

خدا پدر آقای نجفی را بیامرزد. ما از قبل هم گفته بودیم که این محرومیت قابل بخشش نیست، اما نمی‌دانم آقای آجورلو چرا اصرار داشت و می‌گفت که ما تلاش می‌کنیم نظر فیفا را جلب کنیم تا حداقل پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی برای‌مان باز شود! البته یکسری از دلسوزان تراکتورسازی که به عنوان هوادار، با ما ارتباط خوبی داشتند، تماس گرفتند و گفتند که وقتی شما صحبت می‌کنید، اگر فردا مشکی برای تیم پیش بیاید، می‌گویند که عباسی به تیم استرس داده و باعث عدم نتیجه‌گیری تراکتورسازی شده است. به همین خاطر، من مدتی سکوت کردم تا مشکلی برای تیم پیش نیاید، چون من هنوز عضو هیئت مدیره باشگاه هستم، اما دوستان هیچ اِشرافی به این مسائل ندارند.

البته گفته می‌شود تراکتورسازان نامه‌ای به فیفا فرستاده‌اند و هنوز به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی امیدوارند.

همه اینها یک «شو» بود که اجرا شد. آقایان اگر جواب فیفا را می‌دادند، به راحتی می‌شد جلوی این محرومیت گرفته شود. نمی‌دانم، شاید غفلت کردند، شاید حواس‌شان نبوده است و شاید هم اصلاً از این کارها سر در نمی‌آوردند. به هر حال یکی از این موارد اتفاق افتاده و این فاجعه‌ برای تراکتورسازی به وجود آمده است و همه هم می‌دانند که رأی فیفا قابل برگشت نیست. ما در قضیه آنسلمو گونزالس، بازیکن پرتغالی سابق‌مان خیلی اذیت شدیم، اما سعی کردیم با پرداخت قسمتی از مطالبات او، مشکل را حل کنیم. اسناد و مدارک همه این کارها هم در باشگاه موجود است.

پس چرا این مشکلات برای تراکتورسازی به وجود آمد؟

مشکل اصلی دوستان از جایی به وجود آمد که به هیئت مدیره‌ای که دو سال از سیر تا پیاز باشگاه را می‌دانست و مباحث فیفا در زمان آقای جعفری را پیگیری کرده بود، نگاه خوبی نداشتند. قبل از اینکه این احکام بیاید، من به باشگاه هشدار دادم و بی‌توجهی دیدم. این بی‌توجهی‌ها حتی منجر به استعفای من از هیئت مدیره شد. وقتی آقایان از یک طرف، هیئت مدیره را به هیچ عنوان قبول نداشته باشند و از طرفی هم با فدراسیون فوتبال به خاطر رأی نیاوردن‌شان قهر باشند، باید هم این افتضاح‌ها به بار بیاید. نتیجه مدیر محوری همین است. این اتفاق در زمان مدیریت آقای جعفری هم رخ داد، چون آنها هم هیئت مدیره را قبول نداشتند.

 یعنی به نوعی مدیریت مصطفی آجورلو را با مدیریت محمدحسین جعفری مقایسه می‌کنید؟

نه، آجورلو الان کارهایش را انجام می‌دهد و سال‌های بعد باید ببینید که چه بلاهایی به سر تراکتورسازی خواهد آمد. حالا می‌آیند و چهار تا عدد نشان مردم می‌دهند، اما مردم از جزئیات کار خبر ندارند. من هم می‌توانم هر روز یک عدد جدید رو کنم و بگویم که این کار را کردم و آن کار را کردم. فعلاً فقط می‌توانم بگویم که متأسف و ناراحتم که زحمات دو ساله ما به خاطر بی‌تدبیری، سوءمدیریت و ندانم‌کاری آقایان به باد رفت.

امیر قلعه‌نویی هم در روزهای گذشته از مدیریت جعفری در باشگاه تراکتورسازی انتقاد کرده است.

قلعه‌نویی هم در زمان حضورش در تراکتورسازی، با آقای جعفری مشکلی داشت. قلعه‌نویی پیر فوتبال است و همه چیز را می‌داند و از همه مدیران هم شناخت کافی دارد. او می‌داند که من در تراکتورسازی چه کارهایی انجام دادم. خوبی قلعه‌نویی این است که به خاطر منافع یک شخص خاص، مسئله‌ای را کتمان نمی‌کند و این شهامت را دارد که حقیقت را بگوید. مدیر حتی اگر پول هم نداشته باشد، باید در کنار تیم باشد، چون بودن او در کنار تیم، می‌تواند به بازیکنان آرامش بدهد.

 قبول دارید که در حال حاضر فضای خوبی در مورد مدیریت شما در باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد؟

ما یک عده خاص را از باشگاه بیرون انداختیم و این افراد، حالا رهبری یکسری از کارهای خاص را در باشگاه تراکتورسازی بر عهده گرفته‌اند و آقایان هم باشگاه را به شیوه دهه 60 اداره می‌کنند. بلایی که در زمان مدیریت آجورلو به سر تراکتورسازی آمد، در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بود. غفلت از تیم، دلیل اصلی این مشکل به حساب می‌آید. وقتی شما جواب فیفا را نمی‌دهید و در باشگاه‌تان هم یک نفر نیست که انگلیسی بلد باشد و بتواند نامه‌ها را بخواند، باید هم این مشکلات پیش بیاید. در زمان آقای جعفری هم کسی جوابگو نبود، اما امسال فیفا به این مسائل نگاه ویژه‌ای دارد.

البته محمدحسین جعفری دقیقاً همین صحبت‌ها را در مورد مدیریت شما انجام داده است.

آقای جعفری کلاً «تعطیل» است. همه این مصیبت‌ها از زمان ایشان شروع شد. همه این قراردادهای نجومی در زمان آقای جعفری بسته شد و مدیران بعدی هم توجهی به بدهی‌های این آقا نداشتند تا اینکه ما قسمتی زیادی از آنها را پرداخت کردیم. مانده قرارداد بازیکنان خارجی زمان من، اندازه قرارداد آنسلمو نمی‌شد که در زمان مدیریت آقای جعفری بسته شده بود. زمانی که ما رسیدیم، رأی پرونده آنسلمو صادر شده بود و ما اصلاًً نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم و فقط محکوم به پرداخت بودیم. من با چندین بازیکن خارجی تسویه حساب کردم. حتی دو دوره‌ای که تونی با من بود، پولش را به طور کامل دادم و مطالباتی که آقای جعفری به او داشت را هم پرداخت کردم. بدهی که تونی الان از تراکتورسازی دارد، جریمه‌ای است که به خاطر عدم پرداخت مطالبات او در زمان محمدحسین جعفری گریبان‌گیر تراکتورسازی شده است.

گفته می‌شود آیان رمسی و حمزه یونس که در زمان مدیریت شما در تیم تراکتورسازی حضور داشتند، به خاطر عدم پرداخت مطالبت‌شان از باشگاه شکایت کرده‌اند ...

سال گذشته ما آسیایی بودیم و حدود دو میلیارد هزینه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد و با تیمی که الان دست آقایان است، فرق می‌کند. بدهی آیان رمسی چیزی حدود 60 هزار دلار می‌شد. ما در میانه‌های لیگ پانزدهم، هم به آیان رمسی و هم به حمزه یونس اعلام کردیم که سرمربی جدید شما را قبول ندارد و بهتر است که از تراکتورسازی بروید، اما به آنها گفتیم که مطالبات‌تان پس از اتمام فصل پرداخت می‌شود. ما قصد داشتیم پاداشی را که از AFC بابت پیروزی‌های‌مان در لیگ قهرمانان آسیا می‌گرفتیم، به این دو بازیکن پرداخت کنیم که  آنها هم این پیشنهاد را قبول کردند. بعد هم ما باشگاه را به آقای آجورلو تحویل دادیم و آنها هم آن را پیگیری نکردند. وکیل‌ این دو بازیکن هم هر چقدر به باشگاه نامه فرستادند، جوابی نگرفتند و در نهایت مجبور به شکایت شده است.

تسنیم: این پاداشی که قرار بود از AFC بگیرید و به رمسی و حمزه بدهید، قبل از رفتن شما، به باشگاه تراکتورسازی پرداخت نشد؟

من زمانی که مدیریت را به آجورلو تحویل دادم، اعلام کردم که من  500 میلیون تومان از اسپانسر طلب دارم و حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان هم باید از AFC به عنوان پاداش دریافت کنیم. همچنین حدود 200 میلیون تومان پول نقد هم در باشگاه گذاشتم و از مدیریت کنار کشیدم. آجورلو هم این پول‌ها را گرفت و نمی‌دانم با آنها چه کار کرد، چون یک ریال هم به بازیکنان سابق داده نشده است. این آقا که ادعا می‌کرد به باشگاه پول می‌آورد، چه پولی به باشگاه تزریق کرده است؟ من شنیدم که بازیکنان کنونی تیم هم بابت عدم پرداخت مطالبات‌شان شاکی هستند، اما آقایان با یک سیستم پلیسی، همه را نگه داشته‌اند! حالا که نمی‌توانند پول بازیکنان را پرداخت کنند، همه می‌فهمند که تمام این ادعاها، کذب محض بود.

 البته مصطفی آجورلو محبوبیت خوبی در بین هواداران تراکتورسازی دارد.

این محبوبیت هم به خاطر این است که اینها یکسری افراد را دارند که آنها اجازه نمی‌دهند بقیه صدای‌شان دربیاید. الان «تی‌تی‌»های واقعی در خانه نشسته‌اند و دیگر به ورزشگاه نمی‌آیند، چون از جو به وجود آمده در باشگاه به شدت ناراحت هستند. زمانی که با رعب و وحشت به یک نفر حمله می‌کنند و می‌خواهند او را کتک بزنند که شما چرا علیه باشگاه حرف زدید، معلوم است که هواداران واقعی تراکتورسازی هم دیگر میل و رغبتی برای حضور در ورزشگاه نداشته باشند. در زمان من مگر این‌طور بود؟ در دوره ما همه آزاد بودند و هر کس هر انتقادی که داشت، انجام می‌داد. آقایان اما الان هر کسی که علیه باشگاه می‌نوشت را آوردند جزو خودشان. الان در کانون هواداران تراکتورسازی، به جز یکی دو نفر، بقیه همه علیه ما می‌نوشتند. هر کسی که ما آنها را به باشگاه راه ندادیم و یا به همراه تیم به سفرهای خارجی نبردیم، در پست‌های مختلف صاحب سمت شده‌اند. هنوز منتظر بقیه این اتفاقات باشید. فعلاً تا پایان فصل هفت بازی مانده است. وقتی که تیم نتیجه می‌گیرد، بازیکن هم مدعی می‌شود و پولش را می‌خواهد که حق هم دارد. الان مطالبات اکثر بازیکنان عقب افتاده، اما من اجازه نمی‌دادم که مطالبات بازیکنان و کادر فنی عقب بی‌افتد.

مصطفی آجورلو در آخرین اظهاراتش اعلام کرده که باشگاه تراکتورسازی را مانند یک خرابه تحویل گرفته است. آیا واقعاً این‌طور بوده است؟

اینکه آقایان ادعا می‌کنند یک خرابه تحویل گرفته‌اند، بی‌انصافی است. آجورلو مدام می‌گوید که «شیعه علی هستم، شیعه علی هستم»؛ شیعه علی دروغ نمی‌گوید و برای اینکه مردم «هورا» بکشند، عوام‌فریبی نمی‌کند! هیچ‌کدام از عکس‌های بازیکنان با آجورلو در باشگاه گرفته نشده است. ایشان کجا تشریف دارند؟ یک روز با تیم ارتش‌ها به عمان می‌رود و یک روز هم خاطر خرید پیراهن در ترکیه حضور دارد. روز بعد هم با ساختمان پلاسکو سلفی می‌گیرد! جریان آجورلو شده است جریان عباس جدیدی که هر روز یک جا عکس می‌گیرد. زمین ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتورسازی که به خاطر آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان چند بازی بود را نگاه کنید. ببینید قبل از ما چه وضعیتی داشت و ما آن را در چه شرایطی به مدیریت جدید تحویل دادیم. نزدیک 300، 400 میلیون تومان برای این زمین هزینه کردم که اگر این کار انجام نمی‌شد، تیم باید در ارومیه بازی می‌کرد. هیچ‌کس نه تنها نمی‌گوید که مدیریت قبلی چه کارهایی انجام داده، بلکه یکسری دروغ هم سرهم می‌کنند و می‌گویند که خرابه تحویل گرفتیم.

یکی از دلایلی که شما برای استعفا از هیئت مدیره باشگاه داشتید، این بود که ادعا می‌کردید اسناد مالی روشن نیست. با این حال، در زمان مدیریت شما همه ادعا داشتند که معلوم نیست در تراکتورسازی چه خبر است.

من از سیاه‌نمایی خوشم نمی‌آید. من تمام اسناد را دارم، اما برای اسناد مالی اینها، هیچ دفتری وجود نداشت. 500 هزار دلار از باشگاه بیرون رفته بود و مدیرعامل خبر نداشت که این پول کجاست. ما این قضیه را پیگیری کردیم و فهمیدیم که این پول به حسابی در خارج از کشور رفته که مربوط به شرکت یکی از دوستان آجورلوست. چرا بازیکنان خارجی که در زمان من بودند از باشگاه شکایت نکردند؟ من پول همه بازیکنان خارجی را به موقع پرداخته کردم و آنها خیلی هم با خوشحالی از تراکتورسازی جدا شدند. من می‌توانم با رمسی تماس بگیریم و از او نامه‌ای با دست‌خط خودش بگیرم که چه زمانی از تراکتورسازی شکایت کرده است. این بازیکنان در مردادماه از تراکتورسازی شکایت کرده بودند، اما کسی شکایت‌شان را تحویل نگرفته است.

گفته می‌شود تراکتورسازی چند پرونده در فدراسیون فوتبال دارد که مربوط به شکایت پنج شش بازیکن داخلی است؛‌ به نظر می‌رسد این بازیکنان داخلی در زمان مدیریت شما در تراکتورسازی حضور داشتند و حالا شکایت کرده‌اند.

پنج شش بازیکن کجا بود؟ از 83 پرونده، من با 25 بازیکن داخلی تسویه حساب کردم. مالیات باشگاه را هم من تا سال 92 پرداخت کردم. حدود 500 میلیون تومان مالیات عقب افتاده مهدی کیانی و محمد ایران‌پوریان بود که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانستند از کشور خارج شوند. خدا را شکر که امسال تراکتورسازی در آسیا حضور ندارد، وگرنه خدا می‌داند که چند نفر نمی‌توانستند از کشور خارج شوند.

کمیته حقوقی باشگاه تراکتورسازی چرا پیگیر وضعیت این بازیکنان نبود؟

من نمی‌دانم آجورلو چطور ادعا می‌کند که از مردادماه کمیته حقوقی تشکیل داده است. افرادی که در کمیته حقوقی باشگاه تراکتورسازی فعالیت دارند، می‌گویند که اواخر آبان ماه کار را تحویل گرفته‌اند. اینها فکر می‌کنند که کسی پیگیر کارهای‌شان نیست نمی‌دانند که من تا «فیها خالدون» اینها را هم رفتم و تک‌تک آنها را حفظ هستم، حتی پنج سال دیگر هم از من بپرسید، باز هم همه را از حفظ برای‌تان بازگو خواهم کرد.

الان تکلیف این سه بازیکنی که تراکتورسازی در نیم‌فصل جذب کرده و نمی‌توانند برای این تیم بازی می‌کنند، چه می‌شود؟

این هم آثار مدیریت آقایان مدعی است. همین بلا سر استیل آذین هم آمد. استیل آذین هم سر بدهی به بازیکنان خارجی، به دسته پایین‌تر سقوط کرد و به کلی منحل شد.

یعنی سرنوشت سقوط به دسته پایین‌تر را در انتظار تراکتورسازی می‌دانید؟

بستگی به مسائل داخل باشگاه دارد. آجورلو از الان شروع کرده که ما خرابه تحویل گرفتیم، چه خرابه‌ای؟! طبق قانون تجارت، مدیریت را هیئت مدیره اعمال می‌کند. چطور وقتی هیئت مدیره آجورلو را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کند، هیئت مدیره را قبول دارد، اما جلسات هیئت مدیره را برگزار نمی‌کند؟ یک هفته بعد از اینکه ایشان به باشگاه آمد، ستاد کل نیروهای مسلح تصویب کرد که نیروهای مسلح اجازه ندارند که هیچ پرداختی به ورزش قهرمانی داشته باشند. آجورلو بعد از این موضوع، می‌توانست از مدیریت استعفا بدهد و برود، اما چرا این‌کار را انجام نداد؟ بعداً می‌آید و ادعا می‌کند که فلان جا، یک میلیارد کمک می‌کرد و الان نمی‌کند. این را که شما می‌دانستید، شما مثلاً سردار این مملکت هستید.

به عنوان مدیرعامل سابق تراکتورسازی، اصلی‌ترین مشکل مدیریت جدید این باشگاه را چه می‌دانید؟

10 شغله بودن آجورلو، یکی از مصیبت‌هایی بود که گریبان‌گیر تراکتورسازی شد. ایشان صاحب امتیاز هفته‌نامه شماره یک و مجله مثلث هستند. همچنین ریاست اداره تربیت بدنی سپاه پاسداران را بر عهده دارند و طبق ادعای خودشان، در دانشگاه هم تدریس می‌کنند. در کنار اینها، آجورلو تا دل‌تان بخواهد شغل جانبی هم دارد. وقتی یک نفر تا این حد مشغله داشته باشد، آیا می‌تواند به باشگاه برسد؟ ما اشتباه کردیم؛ اشتباه کردیم که به آجورلو رأی دادیم و او را مدیرعامل کردیم. خودمان اشتباه کردیم و حالا هم خودمان باید تاوان این اشتباه را بدهیم. آجورلو پذیرفت که در تبریز زندگی کند، پذیرفت که از اداره تربیت بدنی سپاه استعفا بدهد، اما به وعده‌اش عمل نکرد. تیم‌تان در ایران بازی دارد، آن‌وقت در عمان چه کار می‌کنید؟ تیم را کنترات داده‌اید به یک عده و خودتان دنبال عشق‌وحال‌تان هستید.

بیشتر از همه اینها، انتقادی که هم به شما و آجورلو وارد می‌شود، حضور نداشتن‌تان در تبریز است.

من در تبریز خانه داشتم، اما با این حال دوستان به من لقب مدیر پروازی داده بودند. بعدها هم گفتند که عباسی غیربومی است و دلش برای تراکتورسازی نمی‌سوزد. خدا را شکر با آمدن آجورلو، هم موضوع بومی بودن و هم بحث مدیریت پروازی حل شد و ایشان هم شدند «سردار دل‌ها». آجورلو هیچ آشنایی با قوانین تجارت ندارد و همه چیز را مانند تربیت بدنی سپاه می‌بیند. بعد هم می‌گوید که باشگاه را مانند یک خرابه تحویل گرفته است؛ آقای آجورلو! شما باشگاه تراکتورسازی را تبدیل به خرابه کردید، نه من. من می‌توانستم چند میلیارد تا این لحظه برای تراکتورسازی پول بیاورم. آقایان به جای اینکه در کنار ما باشند، مقابل ما قرار گرفتند و نتیجه آن را هم دیدند.

موضوعی که در هفته گذشته برای تراکتورسازی به وجود آمد، در مورد گل دوم این تیم مقابل سیاه‌جامگان بود که حتی به بازیکن سیاه‌جامگان اتهام تبانی هم زده شد. به عنوان کسی که چند سال مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بودید، آیا واقعاً چنین اتفاقاتی در فوتبال ما و باشگاه تراکتورسازی رخ می‌دهد؟

من هنوز افشاگری در مورد مسائل پشت پرده باشگاه تراکتورسازی انجام نداده‌ام، اما اگر لازم باشد، یک روزی همه اینها را بازگو خواهم کرد. مسائلی در پشت پرده در باشگاه تراکتورسازی رخ می‌دهد که هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کند. زمانی که من به باشگاه تراکتورسازی آمدم، با بحث‌های مختلفی مانند پیشنهاد خرید داور مواجه شدم که همه اینها را در نطفه خفه کردم. چند بار از بیرون باشگاه یک نفر پیش من آمد و مسائلی را مطرح کرد که من به شدت برخورد کردم. گفتند در گذشته هم می‌شد و در همه‌ جا هم این اتفاقات می‌افتد، اما من قبول نکردم.

پس وجود فساد در فوتبال ایران را تأیید می‌کنید؟!

اینکه بود یا نبود و می‌شد یا نمی‌شد را کاری ندارم. من نه می‌گویم که این اتفاقات رخ می‌دهد و نه می‌گویم که این اتفاقات رخ نمی‌دهد. اگر  ما فصل گذشته، در مشهد مقابل سیاه‌جامگان نمی‌باختیم، راحت سهمیه آسیا را می‌گرفتیم. اصلاً کسی باور می‌کند تیمی که الهلال را با آن عظمتش شکست می‌دهد، مقابل سیاه‌جامگان بازنده باشد؟!

پس آن باخت غیرفنی بود؟

نه، منظورم این است که گاهی وقت‌ها این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. بازیکن باید خیلی بی‌شرف باشد که بخواهد تیمش را بازنده کند. من این مسائل را قبول ندارم، چون بازیکن به پیراهنی که می‌پوشد، تعصب دارم. من به این مسائل ورود نمی‌کنم. در زمان مدیریت من کسی جرأت نمی‌کرد که حتی از این پیشنهادها بدهد، اما در لیگ چهاردهم یکسری از این مسائل را دیدیم. البته اینها هم به خاطر بی‌میلی بازیکنان بود و نه به صورت عمدی. به هر حال در آن زمان، مربی ما عوض شد و بحث بومی و غیربومی پیش آمد که انگیزه را از بعضی بازیکنان ما گرفت.

 آیا اینکه تصمیم‌هایی برای قهرمانی یک تیم خاص وجود دارد را قبول دارید؟

بگذارید یک چیزی بگویم. دو سال پیش به خاطر همین نگرش و برخوردهایی که آجورلو داشت، عذر او را از هیئت مدیره خواستیم. گروه تبلیغاتی اینها تکمیل است، چون رسانه‌های مختلفی در اختیار آنها وجود دارد. بعد از بازی نفت من مصاحبه نکردم، اما یک عده آدم خام و مغرض، آمدند و گفتند که عباسی از ما حمایت نکرد. در حالی که از خود مسئولان امنیتی وزارت ورزش و جوانان، به من گفته بودند که شما دو ماه نباید مصاحبه کنید. من تا این لحظه حرفی در این مورد نزدم، اما ما در آن مقطع، دو بار با آقای گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج و علی کفاشیان به مجلس شورای اسلامی رفتیم. من این موضوع را به وزارت ورزش و جوانان بردم و حتی در بحث جلسه آکادمی فدراسیون فوتبال هم برخورد بسیار تندی با وزیر وقت ورزش و جوانان داشتم. چون در آنجا خبرنگاری حضور نداشت و جلسه خصوصی بود، این موضوع رسانه‌ای نشد. لازم هم نمی‌دانستم که این مسائل را رسانه‌ای کنم و هر روز یک «شو» جدید اجرا کنم و بگویم که وزیر به من زنگ زد.

با این حال تراکتورسازان هنوز به وجود دست‌های پشت پرده اعتقاد ویژه‌ای دارند.

وقتی شما به نامه‌های فیفا جواب نمی‌دهید و یا پنالتی‌تان را گل نمی‌کنید، تقصیر دست‌های پشت پرده است؟ این مشکلی که الان پیش آمده، دیگر با پول هم حل نمی‌شود. لااقل پرونده‌های جعفری به شکلی بود که با پرداخت پول، می‌شد آن را حل کرد، اما آقای آجورلو! شما چه کاری برای باشگاه تراکتورسازی انجام دادید، به‌جز اینکه قلب هواداران میلیونی این تیم را به در آوردید؟ با نامه‌نگاری می‌شود رأی فیفا را یک سال عقب انداخت، اما آقایان به هیچ‌کدام از این مسائل توجهی نشان ندادند. حجم نامه‌نگاری‌هایی که ما در باشگاه تراکتورسازی انجام دادیم، 40 سانتی‌متر بود. آقای آجورلو! اینکه سه چهار نفر را پیدا می‌کنید که می‌آیند در صفحه اجتماعی‌تان نظر می‌دهند و به این و آن توهین می‌کنند، دیگر قدیمی شده است. بروید و به مدیریت‌تان برسید. اگر بلد نیستید مدیریت کنید، ماندن‌تان در باشگاه تراکتورسازی بی‌تقوایی است. شما سهل‌انگاری کردید و حالا آن را گردن فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی می‌اندازید و سیاه‌نمایی می‌کنید.

البته در این میان اعلام شد که فدراسیون فوتبال هیچ‌ نقشی در محرومیت باشگاه‌های تراکتورسازی و استقلال تهران نداشت.

من هم همین را می‌گویم. آقای آجورلو در برنامه زنده تلویزیونی گفت که درست یا غلط، مهدی تاج رئیس فدراسیون شده است و ما هم باید از او حمایت کنیم. وقتی شما این حرف را می‌زنید، دیگر جای هیچ بحثی باقی نمی‌ماند. شما دیگر حرف‌تان را زده‌اید. این حرف چه معنایی می‌دهد؟ آقای آجورلو! شما توهم زده‌اید! به خدا اگر به این آقا «رو» بدهند، فردا می‌گوید من باید «اینفانتینو» شوم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.