قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار نبود که مجلس با توجه به اینکه مدت‌ها رسانه‌ها را مشغول حقوق‌های نجومی کرده بودند، بخواهد حقوق‌های به این کلانی را تصویب کند.

مجلس باید در تصویب حقوق ۲۴ میلیون تومانی تجدیدنظر کند

به گزارش قدس آنلاین، بر اساسا تصویب مجلس مدیران می‌توانند ماهانه تا ۲۴ میلیون تومان دریافتی داشته باشند، در حالی که دریافتی ۲۴ میلیونی مدیران در قبال حقوق ۸۰۰ هزار تومانی کارگران یا حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معلمان، حقوق نجومی به شمار می‌رود و برای جامعه قابل قبول نیست.

آیت‌الله سید هاشم بطحایی در این باره گفت: با اشاره به تصویب حقوق ۲۴ میلیونی مدیران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جای تعجب و تأسف است در جایی که بنای انقلاب این بوده که اختلاف طبقاتی را از بین ببرد، حقوق‌های نجومی را تصویب کنیم.

وی افزود: انتظار نبود که مجلس با توجه به اینکه مدت‌ها رسانه‌ها را مشغول حقوق‌های نجومی کرده بودند، بخواهد حقوق‌های به این کلانی را تصویب کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید بدانیم در تصویب حقوق‌ها معیار چه بوده است، عنوان کرد: افرادی با سابقه، تحصیلات و خدمت بالاتری در کشور وجود دارند که حقوق‌شان بسیار ناچیز است، بنابراین چطور می‌شود یک نفر با مدارک تحصیلی و سابقه کمتر، حقوق ۲۴ میلیون تومانی بگیرد، این کار سبب دل‌سردی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امید مردم حمایت‌های قانون‌گذاری مجلس است، تصریح کرد: این کار نادرستی بوده که مجلس به‌جای اینکه به فکر قشر مستضعف باشد، به فکر افراد دارا بیفتد.

آیت‌الله بطحایی خاطرنشان کرد: مجلس باید در تصویب حقوق ۲۴ میلیون تومانی تجدیدنظر کند چراکه به‌عبارت‌دیگر یعنی گزینشی و انتخابی عمل نکنند، انتظاری که از مجلس شورای اسلامی می‌رود این بوده که به فکر مردم آسیب‌پذیر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.