بروجن- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجن از آمادگی 20 مدرسه برای اسکان مسافران در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: در طرح نوروزگاه صنایع دستی، سوغات، آیین های ملی و محلی برای مردم به نمایش در می آید.

اجرای طرح نوروزگاه/ مدارس بروجن آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش قدس آنلاین، بهادر نوروزی با بیان این که ستاد خدمات سفر امسال با ۱۰ کمیته فعالیت خود را در شهرستان بروجن آغاز می کند، گفت: ۲۰ مدرسه در شهرهای بروجن، بلداجی و گندمان آماده اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان است.
وی با اشاره به آمادگی هتل بام بروجن و سوئیت های ادارات برای استقبال از گردشگران نوروزی، گفت: امامزده های شهرستان که محل اقامتی دارند مانند امام زاده حمزه علی(ع) با ۲۵ سوئیت پذیرایی مسافران است.
نوروزی با اشاره به خانه های مسافر استیجاری در شهرستان بروجن، گفت: کانون گردشگری سیاسرد در ایام نوروز به صورت موقت آماده اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجن اضافه کرد: کانون های امام زاده حمزه‌علی (ع)، تالاب بین المللی چغاخور و سیاسرد نیز آماده برپایی چادرهای مسافرتی گردشگران است.

طرح نوروزگاه در پل مصلی اجرا می شود
وی در ادامه با اشاره به هماهنگی حسینیه مصلی بروجن در مواقع اضطراری، گفت: شهرداری‌های شهرستان در ورودی هر شهر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برای راهنمایی مسافران نوروزی برپا می‌کنند.
نوروزی به آمادگی کانون‌های گردشگری مادردختر، پارک بزیال، پارک ملت و پل مصلی نیز اشاره کرد و گفت: در کانون های گردشگری اقامت و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی مهیا شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح "نوروزگاه" در محل پل مصلی شهر بروجن، گفت: صنایع دستی، سوغات، آئین های ملی و محلی در محل نوروزگاه برای مسافران و عموم مردم به نمایش در می آید.
نوروزی گفت: مراسم تئاتر خیابانی و عمو نوروز نیز با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی مانند هرسال ایام نوروز در شهرستان بروجن اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.