بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه زندان در جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت است گفت: بسیاری از عواملی که افراد جامعه را به گمراهی می کشاند بیکاری است.

بیکاری معضل اصلی  گمراهی افراد در جامعه / جایگاه زندان در جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در مراسم دیدار با رئیس سازمان زندان های کشور بیان کرد: بسیاری از عواملی که جوانان ما را به گناه می کشاند بیکاری است.

وی تصریح کرد: در این راستا مسئولان امر باید به اشتغال بیشتر توجه داشته باشند و احساس درد کنند تا کارخانه ها تعطیل نشود و در جامعه بیکاری نباشد بنابراین باید شیوه هایی باشد که به عمل امیدوار کننده باشد که متأسفانه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لازمه بیکاری هنجار شکنی هایی است که به زندان ختم می‌شود افزود: در زندان مهارت های شغلی همراه با ایده های خودکفایی و خودباوری باشد تا زمانی که فرد به جامعه بر می گردد به دنبال گناه و خیانت نرود و از نظر مالی به خودمتکی باشد.

عبادی با بیان اینکه زندان یکی از ظرفیت هایی است که می توان روی آن کار کرد یادآور شد: مسئولان زندان به عنوان پدری دلسوز به زندانیان آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی وسیله ای است که دشمن به وسیله آن تلاش می کند جامعه ما را فاسد کند گفت: زندان های جمهوری اسلامی افراد فاسد را اصلاح می کنند و این هنر جمهوری اسلامی است که در سطح بین‌المللی نیز نشان  داده شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فعالیت های سازمان زندان ها با هر درصدی قابل تقدیر است اما آرمان های جامعه ما انجام 100 درصدی امور است.

عبادی تصریح کرد: بازتاب تنبیه خاص بعضی از جرم ها در جامعه بازدارنده است اما این تنبیه هدف نیست و ابزار بازدارنده است زیرا هدف اصلی این است که فاسد اصلاح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.