مشهد- معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف ۹۶ در مساجد موقوفه امام رضا(ع) در مشهد خبر داد و گفت: ثبت نام از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه صورت می گیرد و اسامی پذیرفته شدگان ۲۱ اسفندماه اعلام می شود.

آغاز ثبت نام اعتکاف در مساجد موقوفه امام رضا(ع)/مسجد گوهرشاد به آقایان اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، سید خلیل منبتی افزود: مساجد گوهرشاد، ملاهاشم، احمدآباد و امام خمینی (ره) به اعتکاف مردان و مساجد صدیقی ها، مصلی امام رضا(ع) و آرامگاه خواجه ربیع به زنان معتکف اختصاص دارد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ادامه داد: ظرفیت پذیرش امسال در مراسم اعتکاف مساجد موقوفه آستان قدس رضوی سه هزار و ۱۵۰ نفر است که از این تعداد یکهزار و ۶۵۰ مرد و یکهزار و ۵۰۰ نفر زن هستند.

وی گفت: مرحله ابتدایی ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف مساجد مزبور تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و اسامی پذیرفته ‌شدگان پس از قرعه کشی در ۲۱ اسفند ماه اعلام خواهد شد.

منبتی با بیان اینکه مرحله تکمیلی ثبت نام ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود افزود: جلسه توجیهی برای پذیرفته شدگان مرد در ۱۶ فروردین و برای زنان در ۱۷ فروردین ماه سال ۹۶ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.etekaf.aqr.ir صورت می گیرد، اظهار کرد: مراسم اعتکاف از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.