۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 509620

دخترک گریه کنان به طرف خانه دوید، به محض اینکه در خانه باز شد خود را در آغوش مادرش انداخت. مادر داشت با نوازش او را آرام می‌کرد که دستانش پر از خون شد، مادر هراسان به صورت دخترش نگریست. گوش‌های دخترک پر از خون بود و اثری از گوشواره‌های طلایش نبود.

خاله بازی زن جوان برای دزدی جواهرات دختربچه‌ها

قدس آنلاین - دخترک گریه کنان به طرف خانه دوید، به محض اینکه در خانه باز شد خود را در آغوش مادرش انداخت. مادر داشت با نوازش او را آرام می‌کرد که دستانش پر از خون شد، مادر هراسان به صورت دخترش نگریست. گوش‌های دخترک پر از خون بود و اثری از گوشواره‌های طلایش نبود.

مادر بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ساعتی بعد مأموران در محل حادثه حاضر شدند، دخترک اندکی آرامتر شده بود و توانست حادثه را برای مأموران شرح دهد، او گفت که با دوستانش در کوچه مشغول بازی بودند که زن جوانی به آنها نزدیک می‌شود، او خیلی زود وارد جمع بچه‌ها شده و با آنها گرم می‌گیرد، اسمشان را می‌پرسد و به سبک خاله‌های تلویزیونی با آنها بازی و گفت‌وگو می‌کند.

این زن جوان سپس دخترک را به بهانه بازی همراه خود به گوشه خلوت کوچه می‌کشاند و در یک حرکت سریع گوشواره‌های او را از گوشش بیرون می‌کشد، این زن سرقت را چنان خشن انجام می‌دهد که گوشهای دخترک پر از خون می‌شود و با سرعت محل را ترک می‌کند.

مأموران سپس به بررسی محل اطراف حادثه پرداختند تا شاید بتوانند سرنخی از این زن سارق خشن پیدا کنند، آنها در محل عبور زن جوان به فروشگاهی رسیدند که دوربین مداربسته نصب کرده بود، تصاویر این دوربینها توانست کمک بسیاری به آنها در شناسایی متهم کند. بررسی تصاویر دوربین مدار بسته نشان داد که زن سارق معتاد و سابقه‌دار است.

بلافاصله گزارش حادثه همراه مستنداتی که پلیس به دست آورده بود تقدیم مقام قضایی شد تا دستورات لازم صادر شود، مأموران سپس عملیات دستگیری این دزد خاله نمای خشن را طراحی کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت از آخرین سرقت انجام شده او را دستگیر کردند.
سرهنگ ناگهانی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این زن ۲۹ ساله اعتیاد شدیدی به موادافیونی دارد و در مواجهه حضوری در حالی که دختربچه‌ دچار ترس و وحشت شدیدی قرار گرفته بود اما مورد شناسایی قرار گرفت.

در همین حال این زن جوان که متهم به سرقت از دختربچه ۶ ساله تایبادی است به سرقت گوشواره‌های این کودک اعتراف کرد، اما این پایان راه نبود چرا که وی مورد بازجویی‌های تکمیلی و تخصصی قرار گرفت و در این مرحله پرونده‌های دیگری را پیش روی مأموران قرار داد.

دختر بچه‌هایی به نام حسیبا ۶ ساله، تسنیم ۵ ساله، شیما ۸ ساله و مهنا ۴ ساله طعمه‌های دیگری بودند که از سوی این زن جوان خاله‌نما مورد شناسایی قرار گرفته و جواهرات آنها به یغما رفته بود.

او همچنین اسامی دو نفر از مالخرهای جواهرات سرقتی را برای مأموران فاش کرد که طی یک عملیات جداگانه بازداشت شدند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.