۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 509621

خط قرمز: سارق یک خودروی پراید هنگام دستبرد به باغ ویلایی در منطقه ویلاشهر شهرستان بینالود به دام افتاد.

دزد پراید روی دیوار باغ ویلا گیر افتاد

قدس آنلاین - به گزارش خبرنگار ما این متهم روز پنجشنبه گذشته خودروی پرایدی را از مقابل یک منزل مسکونی در بولوار وکیل آباد مشهد ربوده و روز بعد به وسیله همین خودروی سرقتی به ویلاشهر در ابتدای جاده طرقبه رفته و وارد یکی از باغ ویلاهای خالی از سکنه این منطقه شده بود.

این در حالی است که چند نفر از شهروندان با دیدن حرکات و تردد مشکوک این فرد داخل باغ ویلا، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند که به دنبال آن اکیپی از مأموران گشت انتظامی حصار گلستان به محل اعزام شده و به بررسی موضوع پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در این باره به خبرنگار ما گفت: مأموران پلیس پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی و هماهنگی قضایی، برای دستگیری متهم وارد عمل شدند که متهم با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد، اما هنگامی که قصد داشت از روی دیوار پا به فرار بگذارد به دام مأموران پلیس افتاد.

سرهنگ عباس نظافتی افزود: مأموران پس از بررسی سوابق خودروی پراید مورد استفاده این متهم متوجه شدند که این خودرو ظهر روز قبل از بولوار وکیل آباد به سرقت رفته است.

در بازرسی این خودرو نیز مقادیری ظروف مسی، کابل‌های برق و لوازم منزل کشف شد.

مأموران پلیس در ادامه تحقیقات خود، مالک خودروی پراید را نیز شناسایی کردند که او به مأموران گفت: دقایقی قبل از دزدیده شدن خودرو، آن را مقابل در منزل مسکونی‌اش پارک و بدون رعایت نکات ایمنی رها کرده و برای دقایقی داخل منزل شده که در همین مدت زمان کوتاه سارقان خودروی او را دزدیده‌اند.

رئیس پلیس بینالود با بیان اینکه متهم دستگیر شده با هماهنگی مقام قضایی همچنان تحت بازجویی قرار دارد، خاطرنشان کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم استفاده از وسایل استاندارد حفاظتی همچون دزدگیر، دوربین مداربسته، حفاظ روی دیوار و امثال آن باعث وقوع دو فقره سرقت خودرو و لوازم باغ ویلا در این پرونده شده است که ضروری است مردم نسبت به رفع این اشکالات به منظور حفاظت از اموال خود اقدام کنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.