۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 509623

سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد دو عملیات مأموران انتظامی که منجر به دستگیری یک زن معتاد کارتن خواب و بازداشت عاملان حمله به دختری دانشجو شده بود را تشریح کرد.

دستگیری ضربتی زن شرور کارتن خواب و سه زورگیر چاقوکش

قدس آنلاین - سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد دو عملیات مأموران انتظامی که منجر به دستگیری یک زن معتاد کارتن خواب و بازداشت عاملان حمله به دختری دانشجو شده بود را تشریح کرد.

* دستگیری زن باردار کارتن خواب

مأموران پلیس طی تماس مردمی با پلیس 110از حضور زنی معتاد و کارتن خواب که باردار است در اراضی کشاورزی حاشیه شهر خبردار می‌شوند، آن‌ها شناسایی این زن را در دستور کار قرار می‌دهند و تیمی از کلانتری شهید رجایی برای هدایت این زن به مکان‌های در نظر گرفته شده از سوی بهزیستی وارد عمل می‌شود.

اما این زن معتاد به محض مشاهده مأموران اقدام به اختفا می‌کند، اما وقتی می‌بیند که مکان مخفی شدنش توسط مأموران محاصره شده است، مقاومت کرده و در مرحله بعد اقدام به ایجاد درگیری با مأموران می‌کند. او شیشه شکسته شده‌ای پیدا کرده و با تیزی شیشه به سمت مأموران حمله ور می‌شود و تلاش می‌کند تا به مأموران ضربه‌ای وارد کرده و آن‌ها را مجروح نماید و از این رهگذر بتواند راه گریزی برای خود فراهم نماید.

اما مأموران که وظیفه خود را خوب می‌دانستند با پرهیز از هرگونه درگیری به زن اخطار می‌دهند که مقاومت بی‌فایده است و باید همراه آن‌ها راهی کلانتری شود، اما زن معتاد کارتن خواب به این اخطارها توجهی نمی‌کند، تا اینکه مأموران اقدام به شلیک دو تیر هوایی می‌کنند تا امکان دستگیری زن شرور فراهم شود. مأموران پس از بازداشت این معتاد کارتن خواب شرور و پس از طی تشریفات قانونی او را به اکیپ اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی تحویل می‌دهند.

* عاملان حمله به دختر دانشجو

در حادثه دیگر دختری دانشجو که ساعت 21 شب عازم منزلش بود از سوی سه جوان موتورسوار هدف حمله قرار می‌گیرد، این مردان مهاجم که چاقو به دست داشتند راه دختر دانشجو در پیاده رو خیابان را سد کرده و از او می‌خواهند پول، موبایل و سایر وسایل قیمتی همراهش را تسلیم آن‌ها کند.

اما دختر دانشجو زیر بار این زورگیری نمی‌رود و در مقابل سه جوان چاقو به دست مقاومت می‌کند، شانس با این دختر شجاع یار بود که در همین زمان تیم گشتی کلانتری احمدآباد مشهد از راه می‌رسد و زورگیران موتورسوار را تحت تعقیب قرار می‌دهد.

مأموران در یک اقدام ضربتی دو تن از زورگیرهای چاقو به دست را که 25 و 28 ساله بودند در همان محل زورگیری دستگیر می‌کنند، اما یکی از این سه نفر با استفاده از تاریکی شب و امکان مانور موتورسیکلت از دست مأموران می‌گریزد. این در حالی است که دو متهم دستگیر شده در مقابل افسران بازجوی کلانتری لب باز کرده و نشانی همدست فراری خود را به مأموران پلیس می‌دهند تا در دستور کار قرار گرفته و در فرصتی دیگر تومار تخلفات او در هم پیچیده شود.

این در حالی است که تلاش پلیس برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه این گروه و همدست فراری آن‌ها ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.